جام ملت‌های آسیا/رسانه‌های اروپایی: نسل طلایی ایران به دنبال انتقام از ژاپن

رسانه‌های اروپایی به برد تیم ملی ایران برابر سوریه در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا واکنش نشان دادند و تاکید کردند که نسل طلایی فوتبال به دنبال انتقام از ژاپن است.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه ؛  تیم ملی فوتبال ایران موفق شد در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا در یکی دیدار سخت و نفس گیر پس از تساوی یک به یک در وقت‌های قانونی و اضافه، در ضربات پنالتی با درخشش علیرضا بیرانوند با نتیجه ۵ بر ۳ از سد تیم فوتبال سوریه عبور کند و به مرحله یک چهارم نهایی برسد.

به دنبال این بازی رسانه‌های خارجی به پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر سوریه واکنش نشان دادند.

پایگاه خبری «TheStar» نوشت: تیم ایران با پیروزی برابر سوریه در ضربات پنالتی موجب شد شاهد یک دیدار «یک چهارم نهایی لذیذ» باشیم. امیر قلعه نویی با این پیروزی روند شکست ناپذیری خود را ادامه داد و تعداد این بازی‌ها را به ۱۵ رساند.

پایگاه خبری «dailysports» هم در خصوص این دیدار نوشت: تیم ایران به عنوان یک تیم محبوب پای به این مسابقات گذاشت، اما چنین نتیجه‌ای برای تیم ایران که از رنکینگ بالایی برخوردار است دور از انتظار بود.

«besoccer» هم نوشت ایران در درام ضربات پنالتی برابر سوریه جان سالم به در برد و علیرضا بیرانوند قهرمان این دیدار بود.

وبسایت «beinsports» هم ضمن اشاره به ۱۰ نفره شدن تیم ملی نوشت: ۱۰ مرد ایران خونسردی خود را در این دیدار حفظ کردند و توانستند در ضربات پنالتی پیروز شوند.

پایگاه خبری «espn» نوشت: نسل طلایی فوتبال ایران از دیدار با سوریه جان سالم به در برد تا رویاهایش برای قهرمانی در جام ملت‌های آسیا را حفظ کند. تیم ملی ایران در مرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف ژاپن برود و امیدوار از بتواند انتقام دوره قبلی این مسابقات را که با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد بگیرد. به خصوص آنکه اکثر بازیکنان حاضر در این مسابقات در جام ملت‌های ۲۰۱۹ هم حضور داشتند.

انتهای پیام/