جانشین احتمالی آرتتا در آرسنال مشخص شد

میرر مدعی است باشگاه آرسنال رافا بنیتس را به عنوان جانشین احتمالی میکل آرتتا سرمربی فعلی این تیم انتخاب کرده است.

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی شبکه لحظه ، میکل آرتتا سرمربی آرسنال به خاطر شروع بسیار بد در فصل جاری به شدت تحت فشار قرار دارد. البته او در روزهای اخیر کمی از زیر بار این فشار بیرون رفته چرا که دو برد پیاپی بدست آورده است. با اینحال توپچی ها هنوز در رتبه سیزدهم جدول لیگ برتر قرار دارند و آرتتا نمی تواند از آینده خود در آرسنال مطمئن باشد.

روزنامه میرر در خبری اختصاصی مدعی شد مدیریت آرسنال رافا بنیتس را به عنوان جانشین احتمالی آرتتا انتخاب کرده است. علاوه بر نتایج ضعیف، خبرهایی که درباره شورش و بی نظمی در رختکن به گوش می رسید مدیریت باشگاه را به شدت نگران کرده و آرتتا را در یک میلی متری اخراج قرار داده است.

این روزنامه می گوید آخرین فرصت آرتتا با وجود دو پیروزی اخیر مقابل چلسی و برایتون، بازی روز شنبه مقابل وست برامویچ است و آرتتا در صورت عدم پیروزی در این مسابقه اخراج خواهد شد.

میرر در ادامه مدعی شد از منابع خود دریافت که باشگاه آرسنال در صورت تصمیم گیری برای اخراج آرتتا رافا بنیتس را به عنوان جانشین او استخدام خواهد کرد. آرسنالی‌ها تمایلی به ریسک کردن ندارند و می خواهند با انتخاب بنیتس کسی را روی نیمکت داشته باشند که تجربه بسیار زیادی از کار در لیگ برتر دارد.

انتهای پیام/