جانشین مسی در الهلال یک مسلمان است

خیال بافی و رویای هواداران الهلال برای جذب لیونل مسی، پس از پیوستن این بازیکن به اینتر میامی به پایان رسید ولی هواداران این تیم همچنان خواستار جذب یک ستاره بزرگ دنیای فوتبال هستند.

به گزارش گروه ورزشی شبکه لحظه؛ آبی های ریاض امید زیادی به جذب لیونل مسی داشتند اما چشم پوشی فوق ستاره آرژانتینی از پیشنهاد سنگین الهلال و حضور در اینتر میامی سبب شد تا آنها مورد تمسخر هواداران رقیب قرار بگیرند و به همین منظور، مدیریت باشگاه در پی جبران این شکست است.

در شرایطی که هواداران الهلال خواستار امضای قرارداد سریع و فوری با یک بازیکن مانند مسی که ارزش فنی و جایگاهی بزرگ در لیگ های اروپایی داشته باشد، شده اند، اکنون خبر می رسد که ممکن است مدیران این تیم به سراغ ستاره مصری لیورپول بروند.

برخی گزارش های تأیید نشده از سرمایه گذاری دیوانه کننده الهلال برای جذب محمد صلاح خبر می دهند. وب سایت “اهل مصر” خبر داده است که تیم متمول عربستانی قصد دارد تا با جذب فرعون لیورپول، ناکامی در جذب مسی را جبران کند.

در این میان، رسانه سعودی اسپورت و همچنین Screen Mix مدعی شدند که الهلال برای جذب صلاح حاضر است تا یک میلیارد و 100 میلیون یورو هزینه کند. رقمی دیوانه کننده که هنوز مشخص نشده برای چند فصل است و اینکه چه میزان از آن برای دریافت رضایت نامه ستاره مصری هزینه خواهد شد.

با این حال، بخش عربی وب سایت گل اعلام کرد که طبق استعلام های صورت گرفته، صلاح هنوز در فهرست خرید الهلال قرار نگرفته و مدیران این باشگاه از ماه ها قبل برنامه ریزی کرده بودند که در صورت شکست در جذب لیونل مسی، به سراغ نیمار بروند و او را از پاریس به ریاض بیاورند.

انتهای پیام/