جاودانی : صحبت‌های ناظر بازی پرسپولیس-تراکتور راهگشا بود

جلسه بعدی کمیته انضباطی، دوشنبه هفته آینده برگزار می‌شود و نمایندگان ۲ باشگاه نیز باید در این جلسه حاضر شوند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، رضا جاودانی در خصوص جلسه کمیته انضباطی پیرامون اتفاقات بازی پرسپولیس و تراکتور، اظهار داشت: همچنان مشغول رسیدگی به ایران پرونده هستیم. جلسه بعدی کمیته انضباطی، دوشنبه هفته آینده برگزار می‌شود و نمایندگان ۲ باشگاه نیز باید در این جلسه حاضر شوند.

وی افزود: تا زمانی که رای صادر نشود چیزی مشخص نیست و نباید به شایعات توجه کرد. ادعاهایی صورت گرفته که باید این ادعاها بررسی شوند. در جلسه دوشنبه، افشین پیروانی، کاظم محمودی و همینطور نماینده‌های حقوقی دو باشگاه تراکتور و پرسپولیس هم حاضر خواهند بود تا توضیحات خود را ارائه دهند.

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا رای نهایی پیش از پایان لیگ صادر شود، تصریح کرد: با توجه به اینکه هفته پایانی لیگ به تعویق افتاده احتمال صدور رای قبل پایان لیگ وجود دارد.

جاودانی در پایان در مورد اینکه باشگاه تراکتور عنوان کرده سعید آقایی و امید عالیشاه باید محروم شوند، خاطرنشان کرد: اگر باشگاه تراکتور تصمیم‌گیرنده است که شرایط فرق خواهد کرد. هر کدام از طرفین که ادعایی دارد باید ادعایش ثابت شود. در جلسه کمیته انضباطی ناظر بازی صحبت‌هایی انجام داد که نمی‌توانم این صحبت‌ها را عنوان کنم؛ اما این صحبت‌ها برای ما راهگشا بود.

بیشتر بخوانید:
جاودانی: پرونده مجیدی به کمیته اخلاق هم ارجاع شد
حمله رضا جاودانی به بیانیه پرسپولیس
جاودانی: نساجی اصلا از استقلال شکایت نکرده است!

انتهای پیام /