جایگزین حاجی پور در تیم ملی والیبال مشخص شد

احسان دانش‌دوست در دیدار مقابل کوبا به جای علی حاجی‌پور در ترکیب تیم ملی والیبال ایران به میدان می‌رود.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه، تیم ملی والیبال ایران بامداد امروز (یکشنبه 18 تیر) در سومین بازی خود در هفته سوم لیگ ملت‌ها به مصاف آرژانتین رفت و با نتیجه 3 بر 2 مغلوب این تیم شد. علی حاجی پور قطر پاسور خوب تیم ایران در ست سوم این دیدار از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد.

با توجه شدت آسیب دیدگی حاجی پور و عدم حضور این بازیکن در آخرین دیدار ایران در لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۳ در آناهایم مقابل کوبا، با درخواست کادر فنی و موافقت مسؤولین برگزاری این رقابت‌ها، احسان دانش‌دوست جایگزین علی حاجی‌پور خواهد شد.

همچنین پس از پایان دیدار آرژانتین و ایران، با وجود اینکه کادر پزشکی تیم ملی والیبال کشورمان به دلیل عدم صدور ویزا نتوانستند تیم ایران را همراهی کنند، با هماهنگی های انجام شده علاوه بر فیزیوتراپیست، دو پزشک دیگر جواد کریمی و مرتضی شریفی را معاینه کردند و مقرر شد پس از انجام آزمایشات لازم درخصوص حضور یا عدم حضور این دو بازیکن در بازی مقابل کوبا با نظر کادر فنی تصمیم گیری شود.

تیم ملی والیبال ایران ساعت صفر بامداد روز دوشنبه 19 تیرماه یعنی کمتر از 18 ساعت پس از مسابقه با آرژانتین در چهارمین و آخرین مسابقه خود در هفته سوم لیگ ملت‌ها در آناهایم برابر کوبا صف‌آرایی می‌کند.

انتهای پیام/