جایگزین کامران قاسمپور در رقابت های جهانی مشخص شد

در پی تشدید آسیب‌دیدگی کامران قاسم‌پور و اعلام عدم حضورش در مسابقات جهانی، امروز هم صفحه رسمی اتحادیه جهانی نام امیرعلی آذرپیر را به عنوان ملی‌پوش ۹۲ کیلوگرم ایران معرفی کرد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ روز ۳۱ مرداد ماه عدم حضور قهرمان وزن ۹۲ کیلوگرم جهان در مسابقات بلگراد قطعی شد. او چند ماه قبل دچار آسیب‌دیدگی شده بود، اما هم خودش و هم کادرفنی امیدوار بودند که باتوجه به زمان باقی‌مانده، قاسم‌پور مسابقات جهانی را از دست ندهد. ضمن اینکه نتیجه MRI و بررسی‌های پزشکی هم در آن مقطع امیدوارکننده به نظر می‌رسید.

با این وجود روال بهبود پای او به خوبی پیش نرفت و فدراسیون کشتی نیز که از قبل امیرعلی آذرپیرا را بعد از محک در تورنمنت رنکینگ‌دار مجارستان، به عنوان نفر دوم ۹۲ کیلوگرم انتخاب کرده بود، نام او را به اتحادیه جهانی اعلام کرد.

در همین رابطه امروز صفحه رسمی UWW در اینستاگرام، ضمن معرفی تیم ملی آزاد ایران در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ بلگراد، در ۹۲ کیلوگرم عکس و نام امیرعلی آذرپیرا را به عنوان ملی‌پوش ایران قرار داد.

به این ترتیب تیم ملی آزاد ایران با میلاد والی‌زاده در ۵۷ کیلو، رضا اطری در ۶۱ کیلو، رحمان عموزاد در ۶۵ کیلو، امیرمحمد یزدانی در ۷۰ کیلو، یونس امامی در ۷۴ کیلو، محمد نخودی در ۷۹ کیلو، حسن یزدانی در ۸۶ کیلو، امیرعلی آذرپیرا در ۹۲ کیلو، مجتبی گلیج در ۹۷ کیلو و امیرحسین زارع در ۱۲۵ کیلوگرم طی روز‌های ۲۵ تا ۲۸ شهریور ماه مسابقات جهانی صربستان را پشت سر خواهد گذاشت.

انتهای پیام/