جدالهای تیمهای بالای جدول آتالانتا در انتظار لغزش اینتر

هفته سی و چهارم رقابتهای فوتبال باشگاههای ایتالیا در ۴ روز برگزار خواهد شد.ورونا _ آتالانتا اولین دیدار را برگزار خواهند کرد والبته بازیهای حساس ۲ بازی دوشنبه و سه شنبه خواهند بود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،مرور ایستگاه ۳۴ سری آ
امیدواری آتالانتا به نایب قهرمانی
تنها تیم بدون شکست سری آ در شروع مجدد لیگ ایتالیا حالا فقط ۱ امتیاز با اینتر رده دومی فاصله دارد.آتالانتا در صورت پیروزی در زمین ورونا و توقف اینتر در مقابل رم به رتبه دوم صعود خواهد کرد.

تقابل حساس رم _ اینتر
۲ برد متوالی حالا شاگردان فونسکا را در رتبه پنجم قرار داده است.رم ۱۲ امتیاز با پله چهارم که مرز کسب سهمیه چمپیونز لیگ است فاصله دارد اما حفظ همین جایگاه سهمیه مستقیم لیگ اروپا را به آنها خواهد داد.اینتر هم با دو برد متوالی اکنون در رتبه دوم قرار دارد و با توجه به تنها ۶ امتیاز اختلاف نسبت به یوونتوس صدرنشین حتی نیم نگاهی به قهرمانی هم دارد.

روسونری به اروپا فکر میکند
در کنار آتالانتا تنها تیم بدون شکست در شروع مجدد سری آ ، میلان است.شاگردان متحول شده “مارکو جیانپائولو” در سن سیرو بدنبال پیروزی مقابل بولونیا هستند تا بتوانند فصل آینده در لیگ اروپا حاضر باشند.

جنوا _ لچه دربی قعر نشینان
هفته سی و چهارم سری آ یک بازی حساس و ۶ امتیازی در قعر جدول دارد.جنوا با ۳۰ امتیاز درست یک پله بالای مرز سقوط قرار دارد و در “لوییجی فراریس” پذیرای لچه است که با ۲۹ امتیاز در رده هجدهم یعنی درست در مرز سقوط قرار دارد.پیروزی در این دیدار برای هر دو تیم حکم مرگ و زندگی را دارد.

یووه _ لاتزیو حساسترین بازی هفته
آخرین دیدار هفته سی و چهارم در واقع حساسترین بازی هفته محسوب میشود.یوونتوس صدر نشین در ۳ هفته اخیر رنگ برد را ندیده و ۷ امتیاز از ۹ امتیاز ممکن را از دست داده است.بیانکونری با ۷۹ امتیاز درصدر جدول ۶ امتیاز با اینتر رده دومی فاصله دارد وبرای حفظ این فاصله باید لاتزیو را شکست دهد که ۴ هفته است به پیروزی نرسیده و از ۱۲ امتیاز ممکن فقط ۱ امتیاز گرفته و به پله چهارم سقوط کرده است.نتیجه مساوی در این بازی نتیجه دلخواه آتالانتا و اینتر است و برد لاتزیو به ضرر آنها میباشد.

برنامه بازیهای هفته سی و چهارم سری آ:

? شنبه ۲۸ تیرماه
? ساعت ۱۹:۴۵
? ورزشگاه: مارک آنتونیو بنتگودی
ورونا _ آتالانتا
? ساعت ۲۲:۰۰
? ورزشگاه: ساردینیا آره نا
کالیاری _ ساسولو
? یکشنبه ۲۹ تیرماه
? ۱۵ دقیقه بامداد
? ورزشگاه: سن سیرو
میلان _ بولونیا
? ساعت ۱۹:۴۵
? ورزشگاه: اینیو تاردینی
پارما _ سامپدوریا
? ساعت ۲۲:۰۰
? ورزشگاه: ماریو ریگامونتی
برشا _ اسپال
? ورزشگاه: آرتمیو فرانچی
فیورنتینا _ تورینو
? ورزشگاه: لوییجی فراریس
جنوا _ لچه
? ورزشگاه: سن پائولو
ناپولی _ اودینزه
? دوشنبه ۳۰ تیرماه
? ساعت ۱۵دقیقه بامداد
? ورزشگاه: المپیک رم
رم _ اینتر
? سه شنبه ۳۱ تیرماه
? ساعت ۱۵ دقیقه بامداد
? ورزشگاه: آلیانز استادیوم
یوونتوس _ لاتزیو