جدال بایرن مونیخ و منچستریونایتد بر سر ستاره انگلیسی

تیم بایرن مونیخ هم برای جذب هافبک چلسی وارد رقابت با منچستریونایتد شد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  در پی عدم پیشرفت در مذاکرات بین نمایندگان باشگاه منچستریونایتد و مدیر برنامه‌های «میسون مونت»، بایرنی‌ها قصد دارد این ستاره انگلیسی را به مونیخ بکشانند.

منچستریونایتد تاکنون سه بار پیشنهاد مالی خود را برای جذب مونت به سران چلسی ارائه داده اما مذاکرات به نتیجه‌ای نرسیده تا جایی که شیاطین سرخ به سراغ «مویسس کایسدو» هافبک اکوادوری تیم برایتون رفته‌ است.

روز جمعه پیشنهاد ۵۵ به علاوه پنج میلیون پوندی منچستریونایتد برای انتقال ملی‌پوش انگلیسی توسط سران باشگاه چلسی رد شد. باشگاه شهر لندن معتقد است مبلغ ۶۵ میلیون پوند مبلغی معقول‌تر است.

روزنامه گاردین نوشته منچستریونایتد در حال حاضر قصد ندارد با پیشنهاد چلسی موافق کند و همین موضوع باعث شده باشگاه بایرن مونیخ تلاش‌های خود را برای جذب مونت آغاز کند.

مونت ۲۴ ساله در زمانی که «توماس توخل» سرمربی کنونی بایرن مونیخ هدایت چلسی را برعهده داشت، بخش کلیدی تیم او بود و این ۲ همراه با هم در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۰ موفق به فتح لیگ قهرمانان اروپا شدند.

رسانه انگلیسی نوشته توخل توانایی این را دارد که از شاگرد سابق خود به بهترین شکل بازی بگیرد و علاقه‌مند است تا مونت دوباره عضوی از تیم او در باشگاه آلمانی باشد.

چلسی هم ممکن است از این پیشنهاد وسوسه شود هر چند قیمت پیشنهادی آن پائین‌تر باشد چراکه حضور مونت در یک تیم خارجی به جای یک رقیب لیگ برتری را ترجیح می‌دهد.

سران چلسی هم همزمان تلاش‌های خود را تمدید قرارداد با مونت آغاز کرده‌اند اما تاکنون نتیجه‌ای نداشته است. قرارداد او در تابستان آینده به پایان می‌رسد و باشگاه لندن‌نشین نمی‌خواهد او را در فصل آینده و به صورت رایگان از دست بدهد.

انتهای پیام/