جدال برترین ها در سرزمین دورناها / کار سخت سپاهان در ورامین

رقابت های هفته ششم لیگ برتر والیبال امروز با برگزاری 6 دیدار و از ساعت 16 پیگیری می شود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، رقابت های لیگ برتر والیبال امروز با برگزاری 6 دیدار پیگیری می شود و تیم های مدعی به مصاف حریفانشان می روند ، این رقابت های در حالی استارت می خورد که 2 خبر جالب در آستانه این هفته تاثیر نسبتا زیادی روی بازی ها خواهد داشت.

برگزاری مسابقات لیگ با 12 تیم

کمیته مسابقات فدراسیون والیبال اعلام کرد که دلیل برگزار کردن این مسابقات در فصل 1399 – 1400 با 15 تیم آن بوده است که فصل گذشته به دلیل ناتمام ماندن وضعیت تیم های سقوط کرده به دسته پائین تر مشخص نشده است وگرنه این مسابقات قرار است هر سال با 12 تیم برگزار شود.

به همین دلیل مسابقات امسال بیش از 2 تیم سقوط کننده خواهد داشت و 4 تیم انتهای جدول به دسته پائین تر می روند.

کنار گذاشتن شهروند اراک از لیگ

تیم والیبال شهروند اراک که در این مسابقات لیگ امسال 5 بازی انجام داده بود به دلیل نا مشخص بودن برخی مسائل از لیگ کنار گذاشته شد .

مسابقات لیگ برتر والیبال به همین دلیل 14 تیمی شد تا از این هفته رقابت ها با 7 دیدار پیگیری شود و تیمی با قرعه استراحت رو به رو نباشد.

شهرداری ارومیه – سایپا / جدال بزرگان در سرزمین دورناها

تیم های والیبال شهرداری ارومیه و سایپا تهران امروز از ساعت 16 به مصاف یکدیگر می روند ، این دیدار بسیار دیدنی و جذاب خواهد بود و قطعا تقابل شاگردان کارخانه و رضایی قابل پیش بینی نخواهد بود.

شهرداری ارومیه در این فصل نمایش نسبتا خوبی داشته است و توانسته در 5 دیدار گذشته برنده 3 بازی باشد و در جایگاه هفتم جدول رده بندی قرار بگیرد. البته وضعیت مهمان یعنی سایپا بهتر است ، نارنجی ها پایتخت با 4 برد در 5 بازی صدرنشین هستند و تقابل سختی با تیم های دیگر برای حفظ این جایگاه خواهند داشت.

شهرداری ورامین – سپاهان / شاگردان محمدی به دنبال رستگاری در ورامین

یکی از جدال های جذاب و البته دیدنی این هفته هم مصاف تیم های والیبال شهرداری ورامین و سپاهان خواهد بود ، یعنی جایی که ورامینی ها قرار است از سپاهانی ها میزبانی کنند.

شهرداری ورامین که در 3 سال گذشته همواره تیم برتر کشور بوده است در این فصل هم توانسته نمایش خوب و قابل قبولی داشته باشد و با 4 برد در 5 بازی گذشته وضعیت خوبی را رقم بزند. این در حالی است که حریف امروز آن ها یعنی سپاهان هم وضعیت مشابه ای با آن ها دارد.

سپاهانی ها که دومین سال حضورشان در لیگ برتر را تجربه می کنند با بازیکنان خوبی که در اختیار دارند همواره در قد و قواره یک مدعی ظاهر شدند و توانسته اند نتایج درخشانی کسب کنند.

جدال امروز علی اصغر مجرد بازیکن زرد پوشان اصفهانی با هم تیمی ها سابقش هم جالب و دیدنی خواهد بود .

پیکان تهران – آذرباتری ارومیه / آخرین امید های ترکاشوند برای بازگشت

تیم والیبال پیکان تهران که این روز ها شرایط خوبی ندارد و در 5 بازی گذشته تنها موفق به کسب یک برد شده است قرار است امروز با آذر باتری ارومیه رو به رو شود.

نماینده ارومیه در 4 بازی گذشته بردی کسب نکرده است و یک پله پائین تر از پیکان در جایگاه چهاردهم جدول رده بندی قرار دارد.

ترکاشوند با نتایج ضعیفی که تاکنون کسب کرده است جایگاه خوب و مشخصی در پیکان ندارد و ممکن است در صورت برنده نشدن در این بازی حتی جایگاهش را هم از دست بدهد.

فولاد سیرجان – شهرداری قزوین / کار نه چندان سخت شگفتی ساز ها برابر نماینده قزوین

فولاد سیرجان که در 5 بازی گذشته اش موفق به کسب 4 برد شده است امروز در یکی دیگر از دیدار های هفته ششم لیگ برتر والیبال برابر شهرداری قزوین قرار می گیرد ، نماینده استان قزوین هم البته شرایطی خوبی دارد و در 4 بازی گذشته برنده 2 بازی بوده است.

سیرجانی ها بر خلاف فصل قبل نمایش فوق العده ای داشته اند و توانستند در جمع برترین ها قرار بگیرند ، آن ها در صورت پیروزی در بازی امروز هم وضعیت به مراتب بهتری پیدا می کنند.

لبنیات هراز آمل – هورسان رامسر / تقابل مازنی ها در آمل

تنها دربی این هفته تقابل لبنیات هراز آمل و هورسان رامسر خواهد بود ، دیداری که قرار است به میزبانی آمل برگزار شود و شاگردان بهروز عطایی از حریفشان پذیرایی کنند.

تیم والیبال لبنیات هراز آمل این روز ها با 3 برد از 5 بازی در رتبه ششم جدول رده بندی قرار دارد و حریف آن ها یعنی هورسشان رامسر هم با 2 برد از 4 بازی در جایگاه دهم جدول رده بندی ایستاده است.

پیروزی در این بازی برای هر 2 تیم اهمیت زیادی دارد و می تواند جایگاه آن ها را تغییر دهد.

راه یاب ملل مریوان – خاتم اردکان / کار سخت اردکانی ها در مریوان

دیگر دیدار امروز میان تیم های والیبال راه یاب ملل مریوان و خاتم اردکان خواهد بود که قرار است به میزبانی مریوانی ها انجام شود.

آن ها با یک برد از 5 بازی گذشته شرایط خیلی خوبی ندارند اما با روند خوبی که داشتند امیدوارند تا با برد در دیدار های خانگی وضعیتشان در جدول رده بندی را بهتر کنند.

خاتمن اردکان اما شرایط متفاوتی دارد ، آن ها در 4 بازی گذشته در 2 دیدار برنده بودند و امیدوارند با کسب امتیاز لازم در این بازی خارج از خانه شرایطشان را بیش از پیش بهبود ببخشند.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید:
شهروند اراک از لیگ برتر والیبال حذف شد
لیگ برتر والیبال امروز حساس تر می شود
هیچ چیز در والیبال ایران بعید نیست!
پروجا قهرمان والیبال سوپر کاپ ایتالیا شد