جدال حساس بایرن _ گلادباخ در آلیانز استادیوم/ نبرد برای فرار از سقوط بین پادربورن_وردربرمن

هفته سی و یکم رقابتهای فوتبال باشگاههای آلمان بوندسلیگا از جمعه شب با برگزاری دیدار تیمهای هوفنهایم و لایپزیش آغاز خواهد شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، بوندسلیگا این هفته در ۳ روز برگزار خواهد شد و در دیدارهای مهم هفته سی‌و‌یکم در روز شنبه بایرن مونیخ صدرنشین به مصاف مونشن گلادباخ تیم چهارم جدول خواهد رفت. دورتموند تیم دوم جدول ۳ ساعت زودتر از بایرن در زمین دوسلدورف تیم شانزدهم به میدان میرود و امیدوار است گلادباخ بتواند در آلیانز استادیوم از باواریاییها امتیاز بگیرد.در روز شنبه مصاف دو تیم قعرنشین یعنی پادربورن و وردربرمن هم از بازیهای حساس به شمار میرود.برمنی‌ها امیدوارند تا دورتموند بتواند دوسلدورف را با نتیجه‌ای پرگل شکست دهد تا آنها با غلبه بر پادربورن قعرنشین بتوانند حداقل یک پله صعود داشته باشند.ماینس هم برای فرار از منطقه خطر به مصاف اوگزبورگ میرود که فقط یک امتیاز بیشتر دارد.

برنامه سی‌ویکم بوندسلیگا به این ترتیب است

? جمعه ۲۳ خرداد ماه
? ساعت ۲۳:۰۰
هوفنهایم _ لایپزیش

? شنبه ۲۴ خرداد ماه
? ساعت ۱۸:۰۰
وولفسبورگ _ فرایبورگ
پادربورن _ وردربرمن
کلن _ یونیون برلین
دوسلدورف _ دورتموند
هرتابرلین _ فرانکفورت
? ساعت ۲۱:۰۰
بایرن مونیخ _ مونشن گلادباخ

? یکشنبه ۲۵ خرداد ماه
? ساعت ۱۸:۰۰
ماینس_اوگزبورگ
? ساعت: ۲۰:۳۰
شالکه _ لورکوزن

در جدول رده بندی بوندسلیگا بایرن مونیخ با ۷۰ امتیاز در رتبه اول قرار دارد. دورتموند با ۶۳ و لایپزیش با ۵۹ امتیاز در رتبه های دوم و سوم قرار دارند.در قعر جدول پادربورن با ۲۰ امتیاز در قعر جدول قرار دارد و وردربرمن با ۲۵ و دوسلدورف با ۲۸ امتیاز در رتبه‌های هفدهم و شانزدهم قرار دارند.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: بایرلورکوزن ۲ – بایرن مونیخ ۴ / گلباران بوندسلیگا با درخشش باواریایی ها