جدال سخت پرسپولیس در تبریز مقابل تراکتور زخم خورده

پرسپولیس امروز در تبریز در دیداری حساس و سخت با تراکتور بازی خواهد کرد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ از هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران امروز در ورزشگاه یادگار امام در دیداری حساس دو تیم تراکتو و پرسپولیس به مصاف هم خواهند رفت. این بازی با توجه به حضور چند بازیکن سابق پرسپولیس در ترکیب تراکتور جذاب و تماشایی خواهد بود.

تراکتور به دنبال جبران شکست

تراکتور در اولین بازی لیگ در اصفهان مقابل سپاهان شکست سنگینی را متحمل شد اما پرسپولیس با برد اقتصادی مقابل آلومینیوم فصل را پیروزی شروع کرد. تراکتور در صورت پیروزی در این دیدار می تواند شکست هفته قبل را جبران کند اما اگر مقابل پرسپولیس شکست بخورد روزهای سختی در انتظار خمز اسپانیایی خواهد بود.

آزمون سخت پرسپولیس در مقابل تراکتور زخم خورده

دیدار ۲ تیم پرسپولیس و تراکتور همیشه حساس بوده است. ۲ تیم مدعی قهرمانی در لیگ هستند و کسب امتیاز در بازی متقابل خیلی به هر ۲ تیم کمک می کند. یحیی بهتر از هر کسی می داند تراکتور در این بازی فقط به دنبال برد هست و قائدتا مدافعان پرسپولیس امروز روز سختی را خواهد داشت. گل محمدی به احتمال زیاد در این بازی از ترکیب دفاعی استفاده خواهد کرد.

پرسپولیسی های سابق آماده مبارزه با هم تیمی های سابق

در تیم تراکتور چند بازیکن سابق پرسپولیس وجود دارد که در این بازی انگیزه های زیادی دارند. شجاع خلیل زاده که انتظار می رفت به پرسپولیس بپیوندد اما سر از تبریز در آورد. شجاع بازیکن درگیر و  مستحکمی است و امروز با انگیزه زیاد در مقابل هم تیم های سابق خود بازی خواهد کرد. سیامک نعمتی هم در این بازی با تمام توان بازی خواهد کرد، نعمتی در فصل قبل نیمکت نشین بود و چند بار با پافشاری خود در پرسپولیس ماند اما در نهایت او در لیست مازاد یحیی قرار گرفت. مهدی شیری و محمد نادری هم که چند فصل قبل از  پرسپولیس جدا شدند به دنبال درخشش مقابل تیم سابق خود هستند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس

با توجه به پیروزی پرسپولیس در بازی قبلی انتظار می رود یحیی به ترکیب تیم برنده دست نزد و از همان ترکیب قبلی در این بازی استفاده کند.

علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مرتضی پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، میلاد سرلک، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی، وحید امیری، شهاب زاهدی

 

ترکیب احتمالی تراکتور

خمز در این بازی چند تغییر خواهد داشت. او صفا هادی را به دلیل اخراج در بازی قبلی در اختیار نخواهد داشت و به جای او مهدی حسینی بازی خواهد کرد. تغییر بعدی به احتمال زیاد آقاجانپور خواهد بود که در این بازی مهدی شیری جایگزین او می شود.

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، مهدی حسینی، ریکاردو الوز، گوستاوو، محمد قنبری، الوارو خیمنز و امیرحسین حسین زاده

انتهای پیام/