استقبال بینظیر جده از ورود بنزما

حضور ستاره فرانسوی در عربستان، با استقبال گسترده هواداران فوتبال مواجه شده است.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ تنها پس از چند ساعت از اعلام خبر حضور کریم بنزما در تیم الاتحاد، قهرمان فوتبال عربستان بیش از ۵۶ هزار بلیت برای مراسم معارفه ستاره فرانسوی پیشین رئال مادرید در ورزشگاه ملک عبدالله جده فروخت.

بنزمای ۳۵ ساله که برنده توپ طلای سال ۲۰۲۲ فوتبال جهان است، روز سه‌شنبه و با قراردادی سه ساله به ارزش ۱۶۵ میلیون دلار، به الاتحاد عربستان پیوست.

قیمت‌ بلیت‌های مراسم معارفه بنزما که امروز (پنجشنبه) برگزار می‌شود، از ۲ دلار و ۴۰ سنت آغاز می‌شود.

شمار زیادی از هواداران تیم زرد و سیاه پوش الاتحاد، چهارشنبه شب و در بدو ورود ستاره مسلمان فرانسوی به فرودگاه جده، به استقبال او رفتند و قرار است پیش از برگزاری مراسم معارفه، کنفرانس خبری بنزما نیز برگزار شود.

بنزما اولین خرید الاتحاد پس از قهرمانی در لیگ عربستان برای اولین بار از سال ۲۰۰۹ است. انتظار می‌رود انگولو کانته، هافبک فرانسوی چلسی هم به هموطن خود ملحق شود.

پس از کریستیانو رونالدو که در زمستان راهی النصر شد، عربستان ستاره‌های دیگری نظیر سرخیو یوکستس، آنخل دی‌ماریا، جوردی آلبا و سرخیو راموس را نیز برای تیم‌های خود در نظر گرفته است.

لیونل مسی هم پیشنهاد رسمی برای حضور در الهلال عربستان را دریافت کرده بود اما ترجیح داد راهی آمریکا شود و در تیم اینتر میامی توپ بزند.

انتهای پیام/