جزئیات قرارداد نجومی محرز با الاهلی عربستان

ستاره الجزایری منچسترسیتی با ترک قهرمان اروپا به تیمی ملحق شد که بالاترین حقوق را در میان تمام تیم‌هایی که برای آنها توپ زده را به او می‌پردازد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه و به نقل از نشریه سان؛ انتقال ریاض محرز به تیم الاهلی عربستان جنبه رسمی پیدا کرد و او بعد از ایلکای گوندوگان دومین ستاره از برنده سه‌گانه لیگ برترانگلیس،لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی انگلیس تبدیل شد که این تیم را در تابستان سال جاری ترک می‌کند.

طبق اعلام سان؛ رقمی که الاهلی عربستان بابت خرید محرز به من‌سیتی پرداخته، 30 میلیون پوند است و علاوه بر این خود بازیکن نیز سالانه 25 میلیون پوند حقوق خالص دریافت خواهد کرد.

من‌سیتی هفته گذشته نام محرز را از فهرست بازیکنانش در اردوی پیش فصل در خاور دور خط زد اما طولانی شدن مذاکرات طرفین برای توافق در مورد آخرین جزئیات، سبب شد که اعلام نهایی قرارداد فی‌مابین به طول بینجامد.

محرز 32 ساله دومین هافبک از خط میانی پرستاره تیم تحت هدایت پپ گواردیولا است که امسال از این تیم جدا می‌شود. پیش از او گوندوگان به بارسلونا پیوسته بود. بازیکن الجزایری تابستان سال 2018 با قراردادی 60 میلیون پوندی از لسترسیتی به منچسترسیتی پیوست. او فصل گذشته یکی از مهره‌های تأثیرگذار در موفقیت من‌سیتی بود اما از نیمکت‌نشینی‌های گاه و بیگاهش رضایت نداشت. دوران بازیگری محرز در من‌سیتی با ثبت 78 گل در تمامی رقابت‌ها و 4 قهرمانی لیگ برتر انگلیس و یک قهرمانی اروپا به پایان رسید.

انتهای پیام/