جزیده: جو سنگین گنبد، عامل باخت‌مان بود

سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: جو سنگینی که هواداران والیبال گنبد در بازی ایجاد کردند باعث شد نتوانیم به پیروزی برسیم.

 

به گزارش گروه ورزشی لحظه،  هفته بیست‌وسوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روز چهارشنبه، 12 بهمن با هفت دیدار در شهرهای گرگان، اصفهان، ارومیه، گنبد، تهران، اردکان و سیرجان پیگیری شد. تیم‌های مس رفسنجان، شهرداری گنبد، نیان الکترونیک خراسان، فولاد سیرجان ایرانیان، پاس گرگان، شهداب یزد و راه‌یاب ملل مریوان در بازی‌های این هفته مقابل حریفان به پیروزی رسیدند.

عظیم جزیده پس از پایان بازی شاگردانش مقابل شهرداری گنبد و شکست 3 بر 2 در این بازی اظهار داشت: پس از سال‌ها شاهد حضور هواداران در سالن المپیک بودیم و باتوجه به اینکه در شهر خودم به عنوان رقیب مربیگری می‌کردم برای من هم جو سالن خیلی سنگین بود.

وی از حضور هواداران گنبدی در سالن تشکر کرد و گفت: بازی بسیار خوبی را از نطر کیفیت شاهد بودیم. تیم ما می‌توانست در این دیدار با نتیجه 3 بر صفر پیروز شود، اما تاجر تفاوت‌ها رقم زد و نعمت بزرگی برای والیبال گنبد است. او نزدیک به ۳۰ امتیاز در این دیدار کسب کرد.

جزیده با تاکید بر اینکه در والیبال تجربه بازیکنان بسیار مهم است، افزود: با برنامه و سیستم پای به میدان گذاشته بودیم و دو ست هم جلو افتادیم، اما جو سالن بر روی بازیکنان جوان ما تاثیر گذاشت و نتوانستند روند خوب خود را در ست‌های چهارم و پنجم تکرار کنند.

وی ضمن تبریک پیروزی تیم شهرداری گنبد، خاطرنشان کرد: درحال حاضر تغییر استراتژی دادیم و مهم نتیجه گرفتن در پلی‌آف چهار تیم پایین جدول است. سایپا بسیار جوان است و نتیجه گرفتن با تیم جوان سخت و بسیار زمانبر است.