جزییات ماجرای حق فسخ قرارداد عبدی از پرسپولیس/ پیشنهاداتی که رسمی نیست

گفته می شود مهاجم پرسپولیس دارای پیشنهادات خارجی است با توجه به اینکه با پرسپولیس قرارداد دارد هیچ پیشنهاد رسمی به باشگاه ارائه نشده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  بعد از اینکه روز پنجشنبه یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس به مهدی عبدی به دلیل شرکت بدون اجازه در جشن قهرمانی نساجی، اجازه نداد در تمرین تیم شرکت کند روز گذشته ابتدا خبری منتشر شد مبنی بر اینکه عبدی با توجه به بند حق فسخ قراردادش با پرداخت 100 هزار دلار می تواند به راحتی از این باشگاه جدا شود.

سپس خبر دیگری منتشر شد مبنی براینکه مبلغ حق فسخ قرارداد او 300 یا 400 هزار دلار است و البته به مدیریت سمیعی مدیرعامل و ابراهیم شکوری معاون وقت این باشگاه خرده گرفته شد که چرا چنین قراردادی را امضا کردند اما شکوری شب گذشته در مطلبی در صفحه شخصی اش منکر این موضوع شد و ضمن انتقاد از این خبرسازی ادعا کرد در تاریخ آذر سال 99 این قرارداد بسته شده و هیچ بندی بابت حق فسخ نداشته است اما پیگیری ها از باشگاه پرسپولیس گواه این است که قرارداد مهدی عبدی در زمان مدیریت صدری بسته شده و این قرارداد دارای حق فسخ بامبلغ 400 هزار دلار است.

البته درحالی که گفته می شود این مهاجم دارای پیشنهادات خارجی است با توجه به اینکه با پرسپولیس قرارداد دارد هیچ پیشنهاد رسمی به باشگاه ارائه نشده است.

بیشتر بخوانید:

توافق اولیه باشگاه پرسپولیس با ترابی و سرلک
هدیه باشگاه پرسپولیس به رئیس جمهور
کنفدراسیون فوتبال آسیا پاسخ پرسپولیس را نداد/ پنجره پرسپولیس بسته می‌شود

انتهای پیام/