جعفر کاشانی صاحب یک خیابان شد

براساس مصوبه شورای شهر تهران، خیابان گلستان در محدوده نارمک، به خیابان «جعفر کاشانی» تغییر نام داد. علت نام‌گذاری خیابان جعفر کاشانی، قرار داشتن باشگاه شاهین در این خیابان است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، براساس مصوبه شورای شهر تهران، خیابان گلستان در محدوده نارمک، به خیابان «جعفر کاشانی» تغییر نام داد. علت نام‌گذاری خیابان جعفر کاشانی، قرار داشتن باشگاه شاهین در این خیابان است. آیین پلاک‌کوبی خیابان گلستان به نام خیابان جعفرکاشانی روز دوشنبه و بدون اطلاع باشگاه و خانواده بزرگ پرسپولیس و همچنین پیشکسوتان و بزرگان باشگاه‌های شاهین و پرسپولیس از جمله همبازیان زنده‌یاد جعفر کاشانی برگزار شد!

با تاسف و در کمال تعجب، باشگاه پرسپولیس در ارتباط با اجرای این مصوبه شورای شهرتهران، هیچ‌گونه دعوت‌نامه یا نامه اطلاع رسانی را دریافت نکرده بود. در حالی که زنده‌یاد جعفر کاشانی که از فرهیختگان ورزش و فوتبال ایران بود به جهت سال‌ها تلاش و زحمت برای فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس، شایسته برنامه باشکوه‌تری بود و برای انجام آن به این شکل دلیلی نمی‌بینیم. در جریان این مراسم، از سردیس این پیشکسوت نامدار فوتبال ایران وبازیکن و رییس اسبق هیات مدیره باشگاه پرسپولیس که برابر باشگاه شاهین قرارداده شد نیز رونمایی گردید.

بیشتر بخوانید:
حضور علی پروین در مراسم تشیع پیکر جعفر کاشانی
حضور بزرگان فوتبال ایران در حاشیه مراسم تشیع پیکر جعفر کاشانی
حضور امیر قلعه نوعی در مراسم تشیع پیکر مرحوم جعفر کاشانی

انتهای پیام/