جنجال آماده نبودن رختکن ورزشگاه ناپولی؛ عصبانیت آنچلوتی واقعی است یا شوک؟

ناپولی امروز (شنبه) در چارچوب هفته سوم سری آ میزبان سمپدوریا خواهد بود. همچنین آن‌ها سه روز دیگر دیدار حساس لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیورپول را برگزار خواهند کرد. این درحالیست که هنوز بازسازی رختکن ورزشگاه سن پائولو به اتمام نرسیده است.

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه؛ این موضوع عصبانیت کارلو آنچلوتی را در پی داشته است. او مسئولان باشگاه و شهرداری را متهم به کم‌کاری کرد. همچنین عمل نکردن به وعده‌ها را بی‌احترامی و فقدان همبستگی با تیم شهر ناپل دانست. باشگاه ناپولی دو بازی اول خود در لیگ را به دلیل بازسازی ورزشگاه در خارج از خانه بازی کرد. آنچلوتی گفت که ما درخواست باشگاه برای بازی‌های خارج از خانه را پذیرفتیم، اما طی دو ماه می‌شود یک خانه ساخت، درحالی که رختکن ما بعد از دو ماه هنوز آماده نیست!

آنچلوتی حین گفتن این صحبت‌ها بسیار عصبانی به نظر می‌رسید؛ اما کارلو جاکاموزی، استعدادیاب باشگاه اورتون، این عصبانیت را یک استراتژی و سناریوهای آنچلوتی تنها جهت آماده‌سازی تیم جهت دیدار حساس با لیورپول می‌داند! او در خصوص ادعای خود گفت:

آنچلوتی خیلی خوب است؛ او استادیوم را در مرکز جنجال قرار داد. یعنی یک جنجال ساخت. تنشی که اصلا وجود نداشت چون مسئله خاصی نیست. اما او زیرکانه این تنش را به وجود آورد. تنشی که تاثیرش را در زمین بازی و سکوهای ورزشگاه خواهد گذاشت. وقتی شما به بازی با یک رقیب مانند لیورپول نزدیک می‌شوید، ایجاد یک موقعیت استرس‌زا ضروری است تا نقش فیلتر تصفیه کننده را انجام دهد و تیم را به بازدهی حداکثر برساند. با این وجود، آنچلوتی یک استراتژیست فوق‌العاده است.

ناپولی روز سه‌شنبه از ساعت 23:30، در چارچوب هفته اول از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، میزبان لیورپول خواهد بود.

خبرنگار: سامان خدایی