جنجال بر سر تصمیمات سردار در شب صعود یوونتوس/ خشم بازیکنان میزبان از پنالتی و اخراج+عکس

داور هلندی دیدار فرایبورگ و یوونتوس با چند تصمیم بحث‌برانگیز خشم تیم میزبان را برانگیخت.

به گزارش گروه ورزشی لحظه ؛ یوونتوس دیشب با دو گل از سد میزبان خود فرایبورگ گذشت تا در مجموع مقابل این تیم به پیروزی ۳-۰ رسیده و به مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا صعود کند. شاگردان مکس آلگری بازی کاملا برتری نسبت به حریف انجام دادند و شایسته صعود بودند. با این وجود اما فرایبورگی‌ها در پایان به شدت از قضاوت داور ناراضی بوده و اشتباهات او را عامل شکست خود عنوان کردند.

بازی دیشب فرایبورگ – یووه در پارک اشتادیون سه صحنه داوری مشکوک داشت. صحنه اول مربوط به اواسط نیمه اول می‌شود؛ جایی که سردار گوزوبویوک به کمک VAR گل دوشان ولاهوویچ را مردود اعلام کرد. این تصمیم داور هلندی تنها تصمیمی بود که به مزاق میزبان خوش آمد و تصمیمات بعدی او حسابی فرایبورگی‌ها را خشمگین کرد.

عکس| جنجال بر سر تصمیمات سردار در شب صعود یوونتوس/ خشم بازیکنان میزبان از پنالتی و اخراج

در آخرین دقایق نیمه اول یک صحنه مشکوک داخل محوطه جریمه فرایبورگ به وجود آمد که داور بعد از بررسی صحنه آن را هند تشخیص داده و یک ضربه پنالتی برای یووه اعلام کرد. این اما همه مجازات فرایبورگی‌ها در صحنه یاد شده نبود. گوزوبویوک نه تنها میزبان را با اعلام پنالتی نقره داغ کرد بلکه مانوئل گولده که خطای هند را مرتکب شده بود با دادن کارت زرد دوم اخراج کرد تا اعتراض شدید اعضای تیم میزبان را شاهد باشیم.

عکس| جنجال بر سر تصمیمات سردار در شب صعود یوونتوس/ خشم بازیکنان میزبان از پنالتی و اخراج

تصمیمات بحث‌برانگیز داور هلندی به نیمه دوم هم کشیده شد؛ جایی که او پاس رو به عقب بازیکن یوونتوس به دروازه‌بان را در میان شگفتی همه نادیده گرفته و ضربه آزادی را به سود این تیم اعلام کرد! لوکاتلی در شلوغی محوطه جریمه یووه، توپ را در چند قدمی به شزنی پاس داد و او نیز در دو مرحله آن را در اختیار گرفت.

فرایبورگی‌ها بلافاصله دستان خود را به نشان خطا بالا بردند اما گوزوبویوک باز هم تصمیمی برخلاف میل میزبان اتخاذ کرد تا فرایبورگی‌ها را حسابی از دست خود شاکی کند. البته بازی برتر یووه به قدری محسوس بود که با وجود این دو تصمیم جنجالی نتوان صعود این تیم را کاملا به تصمیمات داور ربط داد.

عکس| جنجال بر سر تصمیمات سردار در شب صعود یوونتوس/ خشم بازیکنان میزبان از پنالتی و اخراج