جنجال بغل کردن گلر استقلال توسط جیمی جامپ زن!/حسینی را به زحمت جدا کردند+عکس

با ورود زنان به ورزشگاه های فوتبال، اولین جیمی جامپ زن در لیگ فوتبال ایران هم پیدا شد.
به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ در پایان بازی امشب آلومینیوم-استقلال در اراک، پس از این که سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال، یک جیمی‌جامپ زن را برای لحظاتی در آغوش گرفت، یکی از پلیس‌های حاضر در ورزشگاه اراک به او حمله کرد.

این حرکت هوادار زن و پاسخ عجیب دروازه‌بان استقلال می‌تواند ضربه بزرگی به حق ورود بانوان به ورزشگاه های کشور که به تازگی داده شده، وارد کند و بسیاری از زنان و دختران نجیب را از رفتن به استادیوم و تماشای بازی تیم محبوب خود، محروم سازد.

حرکت عضو تیم انتظامی بازی با حمایت سایر نیروهای پلیس و تلاش اعضای تیم استقلال برای جدا کردن این زن از دروازه‌بان تیم‌شان همراه شد.

در ادامه مهرداد محمدی، خالدآبادی گلر ذخیره استقلال و چند عضو دیگر باشگاه تهرانی با نیروهای انتظامی استان مرکزی درگیر شدند که صحنه های نامطلوبی برجای گذاشت.

تماشاگران استقلالی حاضر در ورزشگاه به این اقدام نیروهای انتظامی، با شعار زننده واکنش نشان دادند.

هنوز مشخص نیست این زن از چه راهی به داخل محوطه زمین بازی پریده و خود را به داخل چمن رسانده است.

یکی از اعتراضات زنان در فوتبال ایران طی چندماه اخیر که به ورزشگاه‌ها راه پیدا کرده‌اند، جایگاه دور از زمین و بعضا در طبقات دوم استادیوم ها بوده است. کاری که در چند استان و البته ورزشگاه آزادی انجام شد و با برخی درخواست‌ها مبنی بر اختصاص صندلی های بهتر به بانوان همراه شد اما حالا می‌بینیم برخی نگرانی ها در خصوص بروز چنین اتفاقاتی که باعث واکنش نهادهای دینی و هیات‌های مختلف مذهبی می‌شود، بیراه نبوده است.

 

از سویی دیگر گفته می‌شد در صورت پیاده شدن مطلوب طرح ورود زنان به ورزشگاه ها، حتما درباره حضور خانوادگی تماشاگران نیز تصمیماتی اتخاذ خواهد شد.

باید دید جریانات مختلف نسبت به بروز این رویداد در حاشیه بازی استقلال در ورزشگاه امام خمینی اراک چه واکنشی اتخاذ خواهند کرد و رسانه‌های اصولگرا در کنار محافل نزدیک به آنها، طی روزهای آتی چه خواهند گفت.

اصلا بعید نیست که همین حرکت خارج از عرف دختر جیمی‌جامپ و واکنش عجیب و غافلگیرکننده دروازه‌‌بان استقلال که بی‌تجربه هم نیست، موجب فشار بخشی از حاکمیت و عقبگرد احتمالی در حق ورود زنان ایرانی به ورزشگاه‌ها در مسابقات داخلی و لیگ شود.

انتهای پیام/