جنجال بین دو تیم السد و الدحیل در لیگ ستارگان

روز گذشته تیم‌های السد و الدحیل در دیداری از مرحله نیمه نهایی جام اوردو به مصاف هم رفتند که در پایان نیمه نخست این مسابقه، درگیری‌های عجیبی میان اکرم عفیف ستاره السد و هرنان کرسپو سرمربی الدحیل رخ داد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ در این بازی، السد توانست گل نخست را وارد دروازه حریف کند. روی یک حرکت از سمت چپ و پاس خوب و در عمق اکرم عفیف به ایوب الکعبی، او توانست دروازه الدحیل را باز کند.

در وقت‌های تلف شده نیمه اول بود که فرجانی ساسی با یک شلیک دیدنی از گوشه محوطه جریمه، توپ را به تور دروازه السد چسباند تا حساب کار یک – یک مساوی شود. پس از این گل و سوت پایان بازی در نیمه نخست بود که درگیری میان مرد سال فوتبال آسیا و ستاره سابق اینتر رخ داد.

اکرم عفیف و هرنان کرسپو که در لحظات پایانی بازی وارد درگیری لفظی شده بودند، به این مشاجره ادامه دادند. عفیف که در حال خروج از زمین مسابقه بود، با دست علامت هیس را به سرمربی الدحیل نشان داد و خواستار سکوت او شد.

این حرکت عفیف، با واکنش نیمکت نشینان الدحیل همراه شد. آن‌ها به شدت نسبت به این مسئله معترض شده و حتی نیمکت نشینان الدحیل در حال درگیری با اعضای تیم السد بودند که پادرمیانی برخی از افراد از جمله معز علی، مانع از افزایش تنش‌ها شد.

در نهایت نیز الدحیل توانست با نتیجه سه بر یک از سد السد گذشته و راهی دیدار فینال شد. این در شرایطی است که تقریبا تمام تیم‌های ملی فوتبال در فیفا دی به سر برده و مشغول برگزاری بازی‌های دوستانه هستند، ولی با تصمیم کارلوس کی روش، تیم ملی قطر درگیر دیدار ملی نیست و بازی‌های باشگاهی این کشور در این مقطع، برگزار می‌شود.