جنجال تازه در المپیک/ تحریم غذایی دهکده المپیک؛ خودمان آشپز می‌آوریم!

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ ورزشکاران بریتانیایی حاضر در دهکده المپیک پاریس، به دلیل کیفیت پایین غذاهای رستوران این دهکده آن را تحریم می‌کنند.

تیم بریتانیا رستوران‌های دهکده المپیک را به‌دلیل عدم پختن گوشت بایکوت کرده‌اند. ورزشکارانی که از هفته گذشته برای بازی‌های المپیک وارد پاریس شده‌اند و در یکی از سه دهکده المپیک که در حومه سنت‌دنیس، سنت‌اوئن و لیل واقع شده مستقر شده‌اند، به کیفیت غذاهای رستوران این دهکده‌ها معترض هستند.

سازمان‌دهندگان این رقابت‌ها ادعا کرده‌اند که سرآشپزهای درجه یکی را برای ورزشکاران آورده‌اند که روزانه حدود ۴۰ هزار وعده غذایی را در دهکده المپیکی که رستوران‌هایش دارای ۳۳۰۰ صندلی هستند، ارائه می‌کنند.

اما شرکتی که مسئولیت پذیرایی را برعهده دارد، زیر بار تقاضای زیاد با مشکل مواجه شده است. پس از شکایت ورزشکاران مبنی بر ناتوانی در خوردن غذاهای‌شان، مجبور شده‌اند روزانه چندین مدل به غذاهایی که در لیست بوده، اضافه می‌کنند.

ورزشکاران تیم بریتانیا به خاطر مشکلات موجود در رستوران‌ها عصبانی شده‌اند، به طوری که نشریه تایمز ادعا کرده برخی از آن‌ها از گوشت نپخته گلایه دارند. همچنین گزارش شده که تخم‌مرغ و مرغ‌کبابی هم جیره‌بندی می‌شوند و صف‌های طولانی برای خوردن دارند.

مسئولان ورزش بریتانیا تصمیم گرفته‌اند که یک سرآشپز اضافی را راهی پاریس کنند و غذای ورزشکاران را خودشان تأمین کنند. انجمن المپیک بریتانیا هم از اتفاقات موجود در رستوران‌های دهکده المپیک خشمگین شده‌اند.

انتهای پیام/