جنجال داوری در لالیگا؛ شکایت بارسلونا از رئال مادرید

پس از حواشی دیدار رئال مادرید – آلمریا، لاپورتا به فدراسیون فوتبال اسپانیا شکایت کرده است.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  حواشی بازی روز یکشنبه رئال مادرید و آلمریا موج جدیدی از اعتراض‌ها را در فوتبال باشگاهی اسپانیا، خصوصا از سوی بارسلونا ایجاد کرده است.

ژاوی و سپس خوان لاپورتا در مصاحبه‌های جنجالی به اشتباهات داوران به سود رقیب سنتی اعتراض کردند که البته با واکنش تند شبکه تلویزیونی رئال مادرید نیز همراه شد. حال خوان لاپورتا در مصاحبه با موندو دپورتیوو اعلام کرد بارسا به صورت رسمی به فدراسیون فوتبال سلطنتی اسپانیا (RFEF) به خاطر اشتباهات داوری به سود لوس بلانکوس شکایت کرده است. لاپورتا در این خصوص گفت:

امتیازاتی وجود دارد که رقیب ما (رئال مادرید) به کمک تصمیمات داوری به آن‌ها دست یافته است. بازیکنان من نگران اتفاقاتی‌اند که در سانتیاگو برنابئو رخ می‌دهد. به عنوان یک باشگاه باید اقدامات لازم را انجام دهیم. دیگر نباید این اشتباهات (تصمیمات داوری) لیگ را تحت تأثیر قرار دهند. دیگر نباید تصمیم‌های داوری به مانند بازی روز یکشنبه رئال مادرید – آلمریا به رقابت قهرمانی لالیگا آسیب بزنند. اگر وضعیت داوری‌ها به همین شکل ادامه داشته باشد، نمی‌توانیم به اهدافمان برسیم.

داور هر دو گل خطای رئال مادرید را صحیح اعلام کرد. جدای از آن، من دیدم وقتی آلمریا گل زد و مردود شد، بلینگام پیراهن بازیکن آلمریا را گرفته بود. برای ما که فوتبال بازی کرده‌ایم این جزییات تعیین‌کننده‌اند. وقتی بلینگام روی زمین بود به داور نگاه می‌کرد و انگار توی دلش می‌گفت: «ببینم فریبش دادم یا نه»

بنابراین من می‌خواهم اقدامات قانونی انجام دهم. البته ما همیشه با این مشکلات جنگیده‌ایم و به آن عادت کرده‌ایم، اما این‌بار ناداوری‌ها خیلی واضح و آشکار بودند. به همین دلیل من به صورت رسمی به فدراسیون فوتبال اسپانیا شکایت کرده‌ام. رئال مادرید همواره از تصمیمات داور سود برده و این موضوع فقط مربوط به بازی یکشنبه با آلمریا نیست.

انتهای پیام/