جنگ داخلی بارسلونا بر سر نیمار

خبرنگار اسپانیایی از وجود اختلاف میان ژاوی و لاپورتا بر سر بازگشت نیمار خبر داد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ باشگاه بارسلونا در پی پیدا کردن جانشین دمبله است. بازیکنی که هفته گذشته تصمیم گرفت از این تیم جدا شود و به پاری‌سن‌ژرمن بپیوندد.

با اینکه این بازیکن روز گذشته در تمرینات بارسا حاضر شد و هنوز مشخص نیست که آیا به طور قطعی راهی پاریس می‌شود یا خیر ولی همچنان موضوع جانشینی او در بارسا مطرح است.

گزینه اول بارسایی‌ها، ژوائو کانسلو، ستاره پرتغالی منچسترسیتی است ولی بارسایی‌ها می‌خواهند او را به همراه برناردو سیلوا از سیتی خریداری کنند که این پیشنهاد با مخالفت سیتیزن‌ها همراه شده است.

شب گذشته در بازی سیتی و آرسنال در سوپرجام انگلیس، کانسلو در لیست بازیکنان پپ حضور نداشت تا شایعات جدایی دوباره این بازیکن از سیتیزن‌ها مطرح شود.

یکی دیگر از گزینه‌های جانشینی دمبله که همین روزها مطرح شده، نیمار است. بازیکنی که بارها قرار بود به بارسا بازگردد ولی هر بار به دلیل حواشی و دستمزد و علت‌های دیگر این انتقال ممکن نشد.

حالا نیز به دلیل همان حواشی، بازگشت او مورد تفسیر و تحلیل در باشگاه بارسا قرار گرفته و به نوعی جنگی داخلی میان ژاوی و لاپورتا شکل گرفته است.

جرارد رومرو، خبرنگار معتبر اسپانیایی از وجود اختلاف در بدنه بارسا میان سرمربی و مدیریت تیم بر سر خرید نیمار خبر داد.

او مدعی شد که لاپورتا خواهان بازگشت نیمار است ولی ژاوی به حضور او شک دارد. سرمربی آبی‌اناری‌ها معتقد است که بازگشت ستاره برزیلی می‌تواند نظم رختکن را به هم زند.

رومرو نوشت: نیمار در این تابستان بارها خودش را به بارسا پیشنهاد داده است و علاقه دارد به جمع بازیکنان آبی‌‌اناری بازگردد. او حاضر است دستمزدش را نیز کاهش دهد. لاپورتا علاقه‌مند به بازگشت اوست ولی ژاوی نسبت به حضور او شک دارد.

نیمار در جمع پاریسی‌ها هر فصل را با حواشی فراوانی به پایان برد و حالا نیز نه باشگاه و هواداران دوست دارند او بماند و نه خودش نیز علاقه‌ای به ماندن در پاریس ندارد. همین مسائل باعث شده تا بازگشت او به بارسا نیز محل اختلاف شود.

نیمار فصل گذشته پیش از جام جهانی نمایش خوبی برای پاریس داشت. او با این حال 20 بازی در لیگ فرانسه برای پاریس انجام داد و آمار 13 گل و 11 پاس گل را به ثبت رسانید.

انتهای پیام/