جهانبخش: بیشتر از خودم انتظار داشتم / یقین دارم عملکردم بهتر خواهد شد

جهانبخش: بیشتر از خودم انتظار داشتم / یقین دارم عملکردم بهتر خواهد شد

می‌دانم باید بهتر شوم و اینکه مطمئن هستم عملکردم بهتر خواهد شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، علیرضا جهانبخش بازیکن تیم فوتبال فاینورد هلند گفت: من همیشه در تیم‌ها نیازمند زمان هستم. در باشگاه آلکمار هم همین بود و در برایتون هم چنین شرایطی داشتم. «ووت ورگهورست» در آلکمار در نوک خط حمله قرار داشت و من زمان زیادی با او در ترکیب بودم. همین باعث شد تا همدیگر را به خوبی بشناسیم و به هم عادت کنیم. این موضوع البته زمان می‌برد.

وی افزود: آرنه اسلات نیز درباره عملکرد جهانبخش صحبت کرد و گفت: با توجه به تجربه من، بازگشت علیرضا به هلند یک اتفاق منطقی بود نه یک اتفاق تاکتیکی. او نیاز داشت به تیمی بیاید که بیشتر بازی کند. البته تاکتیک فاینورد هم برای او سخت بود. شما فرض کنید، تیمی که مالکیت را در اختیار دارد، خیلی نمی‌تواند چشم به یک وینگر راست کاذب بدوزد. ما اینجا سعی کردیم جای ویژه برای علیرضا انتخاب کنیم.

جهانبخش گفت: من همیشه دنبال گلزنی هستم. بازگشت به فوتبال برایم خیلی اهمیت دارد و برای همین تلاش می‌کنم. برخی اوقات برخی چیزها غلط و اشتباه پیش می‌رود. همیشه به خودم اعتقاد و اعتماد دارم. بیشتر از خودم انتظار داشتم تا تعطیلات زمستانی ولی شرایط آنطور که می‌خواستم پیش نرفت. باید صادقانه آن را بگویم. بازگشتم کمی طول کشید. به انتقادها هم توجه نمی‌کنم و اصلا آنها را نمی‌خوانم.

انتهای پیام /