جهان‌فکریان: بعید می دانم دوپینگی در کار بوده باشد/ تکلیف اردوها مشخص نیست

بانوی ملی‌پوش وزنه برداری ایران گفت: بعید می‌دانم ماجرای دوپینگ دختران وزنه برداری صحت داشته باشد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، پریسا جهانفکریان در گفت‌وگو با لحظه درباره ماجرای دوپینگ دختران وزنه برداری که این روزها در رسانه‌ها مطرح شده است، گفت: خیلی بعید می‌دانم که این ماجرا صحت داشته باشد. ما تقریبا پیش از هر مسابقه و تورنمنت و اعزام به هر مسابقاتی تست دوپینگ می‌دادیم و هرگز نشنیدیم که تست دوپینگ کسی از بین ما مثبت اعلام شده باشد. حتی گاهی در بین تمرینات هم از ما تست گرفته می‎شد.

استعفای نایب رییس بانوان فدراسیون وزنه برداری

وی درباره استعفای «بهار بهرامی» نایب رییس بانوان فدراسیون وزنه برداری، اظهار داشت: من از ماجرای استعفای وی بی خبر بودم و از طریق رسانه‌ها مطلع شدم. بهرامی نایب رییس خوبی بود و توجه خوبی به بخش زنان فدراسیون داشت.

تمرینات تیم ملی وزنه برداری بانوان

جهان‌فکریان درباره آغاز اردوها و تمرینات دختران وزنه بردار گفت: اطلاعی از آغاز اردوها ندارم اما با توجه به اینکه زمان مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک توکیو هنوز اعلام نشده است، بعید است به این زودی‌ها اردویی داشته باشیم. شاید تا آخر تابستان اردویی برگزار نشود. در واقع هنوز در بلاتکلیفی هستیم. شرایطی که اکثر تیم ها و رشته‌های ورزشی دارند.

دختر وزنه بردار ایران درباره شرایط خودش در روزهای کرونایی و دوری از اردوها و تمرینات تیم ملی گفت: من فعلا شیراز هستم و تمرینات را به طور انفرادی دنبال می‌کنم. امیدوارم شرایط هر چه زودتر به سمت بهبودی پیش برود.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: نایب رییس فدراسیون وزنه‌برداری استعفا کرد