جواد منافی: نمی دانم چرا برای تیم ملی بازی تدارکاتی نمی گذارند

شرایط تیم ملی خیلی خوب است، با بردهایی که در مرحله قبل به دست آوردیم و به این مرحله صعود کردیم، تیم ملی نشان داد که در شرایط مطلوبی است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، جواد منافی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حضور بازیکنان لژیونر که در تیم‌های مختلف از جمله تیم‌های اروپایی باعث شده که تیم ملی یک وضعیت آرمانی داشته باشد. فکر نمی‌کنم در بازی با سوریه ملی پوشان ما مشکل خاصی داشته باشند. البته فوتبال قابل پیش بینی نیست و هزار اتفاق در یک مسابقه رخ می‌دهد اما به طور طبیعی نباید مقابل سوریه نگران باشیم و خیلی راحت می‌توانیم این تیم را شکست بدهیم.

وی افزود: داشتن بازی تدارکاتی خیلی برای تیم ملی مفید است و عامل موثری برای هماهنگی و بازی بهتر تیم ملی می‌شود اما نمی‌دانم چرا تیم ملی مثل مرحله قبل بدون بازی تدارکاتی به مصاف حریفان می‌رود. در مرحله قبل هم در بازی نخست کمی سردرگم بودیم و هرچه از زمان مسابقه گذشت بهتر شدیم. واقعا دلیل این مساله که چرا بدون بازی تدارکاتی در میادین رسمی حاضر می‌شویم را باید از سرمربی تیم ملی بپرسید.

جواد منافی گفت: یکی از بهترین تیم‌های ملی را در اختیار داریم. بازیکنانی تاثیرگذار و خوبی که می‌توانند برای هر تیمی خطرناک باشند. در مرحله قبل هم عراق را شکست دادیم و این مرتبه هم پیروزی مقابل عراق دور از دسترس نخواهد بود. من به این تیم ملی برای صعود به جام جهانی خیلی امیدوارم.

بیشتر بخوانید:
جواد منافی:اگر بتوانیم در همان ابتدای بازی گل اول را به بحرین بزنیم آن‌ها…
منافی: مدیران پرسپولیس اشتباه گذشتگان را تکرار نکنند
منافی: پرسپولیسی‌ها به دنبال تساوی مقابل پیکان نباشند

انتهای پیام /