جواهری : مخالف تعطیلی لیگ و تمرینات گروهی تا ۱۵ اردیبهشت‌ هستیم + فیلم

چراکه تازه پس از آن قرار است درباره شرایط پیش آمده تصمیم بگیرند. ما نظر خودمان را به فدراسیون فوتبال اعلام کردیم. بازیکن باید در مدت زمان کوتاه بدنسازی خود را انجام بدهد که بسیار سخت است .

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، محمد جواهری مدیر عامل باشگاه گل‌گهر سیرجان، اظهار داشت: سال گذشته نفراتی از کادرفنی خارجی و ۲ بازیکن هلندی در باشگاه گل‌گهر سیرجان حضور داشتند. زمانی که جلالی سرمربی تیم اعلام کرد که به بازیکنان خارجی نیاز ندارد، با آن‌ها فسخ کردیم. یک بازیکن خارجی هم  حدود ۳ هفته به صورت آزمایشی در تمرینات تیم حضور داشت. حضور ما در جلسه امروز به خاطر شکایت بازیکنی است که به صورت آزمایشی در تمرینات ما حضور داشت. این بازیکن به دلیل بازه زمانی طولانی که در تیم ما تمرین کرده، شکایت کرده است.

او درباره برگزار نشدن لیگ برتر تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه، گفت: مخالف تعطیلی لیگ و تمرینات گروهی تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه هستیم چراکه تازه پس از آن قرار است درباره شرایط پیش آمده تصمیم بگیرند. ما نظر خودمان را به فدراسیون فوتبال اعلام کردیم. بازیکن باید در مدت زمان کوتاه بدنسازی خود را انجام بدهد که بسیار سخت است. همچنین برگزاری بازی در شهر‌های گرمسیر کار دشوار و نشدنی است.

او افزود: لیگ امسال را به خاطر شیوع ویروس کرونا از دست دادیم پس بهتر است برای ایجاد فاصله مناسب میان لیگ امسال تا سال  آینده برنامه‌ریزی کنیم. پیشنهاد داده‌ایم که اختتامیه لیگ را اعلام کنند البته نظر نهایی با ما نیست. پیشنهاد داده‌ایم که درمورد تیم قهرمان یک کمیته از تیم‌های صدر جدول به همراه فدراسیون و وزارت ورزش تشکیل شود و هیچ تیمی سقوط نکند. لیگ سال آینده  را با ۱۸ تیم آغاز کنیم.

جواهری عنوان کرد: پس از شیوع ویروس کرونا بازیکنان و کادر فنی تیم، درصدی از مبلغ قراردادشان را به کادر پزشکی اختصاص دادند که در این میان، گادوین منشا بیشترین مبلغ را کنار گذاشت. در مجموع ۳۰۰ میلیون تومان جمع‌آوری شد که با مکاتبه‌ای که با دانشگاه علوم پزشکی داشتیم تجهیزاتی را خریداری کردیم و تا روز‌های آینده در اختیار کادر درمانی قرار می‌گیرد.

مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان گفت: باشگاه ما در فسخ قرارداد ویلموتس اصلا دخالت و ورود نکرده و به او پرداختی نداشته است. ویلموتس فقط به عنوان یک تیم لیگ برتری از تیم گل‌گهر سیرجان بازدید کرد. او به همراه ما به صورت ناگهانی در یکی از شرکت‌ها برای ارزش نهاندن به جایگاه کارگران حضور پیدا کرد و عکس یادگاری گرفت. ما فقط یکی از صنایع دستی را به تمام اعضایی که در سیرجان حضور پیدا کردند هدیه دادیم و هیچ مبلغی به ویلموتس پرداخت نشده است.

او در پایان اظهار کرد: فدراسیون فوتبال تغییراتی را برای اصلاح اساسنامه انجام می‌دهد که از نظر ما کفایت می‌کند. از نظرات هیئت رئیسه فوتبال استان کرمان هم اطلاعی ندارم.