جودوکاران ایرانی راهی آلمان می‌شوند/ اردوی مشترک یک هفته‌ای در دستور کار فدراسیون

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه، مسئولان فدراسیون جودوی آلمان طی چندماه اخیر با ارسال نامه‌ای به مسئولان فدراسیون جودوی کشورمان خواستار برگزاری یک مرحله اردوی مشترک با جودوکاران ایرانی شدند. به همین دلیل طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته، قرار شده تا ملی پوشان کشورمان هفته آینده راهی آلمان شوند.

طبق برنامه‌ ریزی‌های صورت گرفته از سوی فدراسیون جودو ایران هفته آینده پنج ملی پوش کشورمان برای حضور در اردوی مشترک با جودوکاران آلمانی‌ راهی این کشور خواهند شد. محمد محمدی بریمانلو و سعید ملایی نمایندگان اوزان  73- کیلوگرم و 81- دو ملی پوش کشورمان در رده بزرگسالان هستند که راهی این اردوی مشترک خواهند شد. طبق تصمیم مسئولان فدراسیون جودو کشورمان قرار است سه جودوکار در رده جوانان نیز به این اردوی مشترک اعزام شوند. نمایندگان اوزان 81، 90 و 100 کیلوگرم جودوکاران جوان کشورمان هستند که همراه با ملایی و بریمانلو راهی این اردوی مشترک خواهند شد.

مجید زارعیان نیز به عنوان سرمربی تیم ملی در کنار ملی پوشان راهی آلمان خواهد شد.

یازم به یادآوری است،‌ تیم ملی جودو کشورمان که با ترکیب سعید ملایی و محمد محمدی بریمانلو در پنجمین مرحله از رقابت‌های گرندپری چین، شرکت کرده بود، موفق شد با تک مدال طلای سعید ملایی بالاتر از مغولستان و روسیه به جایگاه چهارم جدول رده بندی دست یابد. ملی پوشان کشورمان صبح امروز وارد ایران شدند.

منبع: فارس