جودو قهرمانی آسیا| پایان کار نوجوانان جودو با کسب سه مدال نقره/ کرجی نایب قهرمان آسیا شد

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، دومین روز از رقابت های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در رده نوجوانان امروز(یک شنبه) با حضور 104 جودوکار در بخش مردان و 72 جودوکار در بخش بانوان از 18 کشور  آغاز شده و نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

در چارچوب این مسابقات و در وزن 90+ کیلوگرم، سعید کرجی ونوشی به عنوان نماینده ایران به روی تاتامی رفت. ونوشی موفق شد در دور نخست، حریف ترکمنستانی خود را ایپون کند، سپس در دومین مبارزه هم رقیب خود را با ضربه فنی شکست داد. این نوجوان خوش آتیه ایران در مرحله نیمه نهایی مقابل هند به برتری رسید و فینالیست شد.وی برای کسب مدال طلا  به مصاف “مون گیسئون” از کره جنوبی رفت و با شکست مقابل این جودوکار به مدال نقره دست یافت.

نتایج اوزان مختلف در بخش پسران و دختران به شرح زیر است:


در وزن 73 کیلوگرم:

علی همتی فر، مقابل کره جنوبی مبارزه را واگذار کرد.

وزن 90 کیلوگرم:

غلامرضا کشتکار در نخستین مبارزه خود مقابل قرقیزستان باخت. او در شانس مجدد هم نتوانست مقابل حریف قزاقستانی خود به برتری برسد و از دور مسابقات کنار رفت.

وزن 81_کیلوگرم:

محمدعلی کاظمی تسلیم حریف کره جنوبی خود شد.

وزن 90 + کیلوگرم:
سعید کرجی ونوشی حریف ترکمنستانی خود را ایپون کرد در دومین مبارزه هم رقیب خود را با ضربه فنی شکست داد.


در بخش بانوان:

وزن 57 کیلوگرم:

مرضیه کمائی مقابل نماینده چین تایپه شکست خورد.


در وزن 63 کیلوگرم:

سایان چگینی روبه روی حریف قرقیزستانی مبارزه را واگذار کرد. وی برای رسیدن به مدال برنز به مصاف نماینده چین تایپه رفت و با قبول شکست برابر “تینگ رو لا” از چین تایپه از کسب مدال برنز بازماند و به مقام پنجمی آسیا بسنده کرد.


در وزن 70 کیلوگرم:

مارال مردانی در دور نخست مقابل مغولستان باخت را پذیرفت او در شانس مجدد هم شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

لازم به یادآوری است، در نخستین روز از این مسابقات روز گذشته ابوالفضل عیسی زایی و رامین احمدزاده دو مدال نقره برای تیم کشورمان در این مسابقات کسب کردند. نیکی کریمی و محمد برخورداری نیز حذف شدند.

ایوب رستمی به عنوان سرمربی و رضا غفاری به عنوان مربی ، تیم ملی نوجوانان جودوی ایران را در این مسابقات همراهی می کنند. نرگس موسوی نیز هدایت بانوان را برعهده دارد.

منبع: فارس