جورجینا در تدارک یک غیر منتظره برای تولد کریس

جورجینا رودریگس و کریستیانو رونالدو به دلایل زیادی مرتباً در تیتر اخبار حضور دارند. یکی از این دلایل که بسیار چشمگیر است، هدایای ارزشمندی است که به مناسبت‌های مختلف خصوصا برای تولد به یکدیگر تقدیم می‌کنند.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ با توجه به علاقه‌ای که فوق‌ستاره پرتغالی به ماشین دارد، شریک زندگی‌اش اغلب برای غافلگیر کردنش ماشین‌های خاصی به او هدیه می‌دهد. آخرین ماشینی که جورجینا به رونالدو داد که خیلی هم پرطرفدار بود، یک رولزرویس داون کانورتیبل لوکس به ارزش نیم میلیون دلار بود. اما خبر بدی برای رونالدو وجود دارد.

جورجینا این هفته در برنامه اسپانیایی El Hormiguero حضور یافت تا در مورد فصل دوم مستند موفق خود به نام «من جورجینا هستم» صحبت کند، و در آنجا رازهایی در مورد آن هدایا فاش کرد: دیگر از ماشین خبری نیست!

البته دلیلش این نیست که رابطه این زوج سرد شده یا اینکه رونالدو علاقه‌اش به ماشین را از دست داده است. بلکه دلیل ساده‌تری برای این موضوع وجود دارد. جورجینا گفت: «دیگر به او ماشین هدیه نمی‌دهم چون تکراری شده است.»

رولزرویس سومین خودرویی بود که کریستیانو به عنوان هدیه تولد از نامزدش دریافت کرد، پس از یک کادیلاک اسکالاد (۲۰۲۱) و یک مرسدس بنز G کلاس باراباس (۲۰۲۲). جالب اینجاست که جورجینا در همان مصاحبه فاش کرد که کریستیانو «اصلاً اهل مادیات نیست».

انتهای پیام/