جوکوویچ: رویای کودکی من رقابت در بالاترین سطح بود

قهرمان تنیس آزاد آمریکا گفت: از کودکی این رویا را داشتم که در بالاترین سطح رقابت کنم.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  نواک جوکوویچ در مراسم اهدای جایزه عنوان قهرمانی تنیس آزاد آمریکا، اظهارداشت: تاریخ‌سازی در این ورزش از هر جهت به معنای واقعی کلمه خاص و قابل توجه بوده و توصیف آن با کلمات سخت است. من در ۷-۸ سالگی در رویای کودکی این را می‌دیدم.

مرد شماره یک تنیس جهان، ادامه داد: نمی‌دانم چطور شروع کنم؛ دوست داشتم بهترین بازیکن جهان شوم و جام ویمبلدون را بالای سر ببرم. این تنها چیزی بود که می‌خواستم اما پس از آن متوجه شدم رویاهای دیگری دارم و شروع به ساخت رویاها و اهداف جدید کردم. هرگز تصور نمی‌کردم که اینجا باشم و با شما در مورد بیست و چهارمین گرنداسلم صحبت کنم.

جوکوویچ در ادامه صحبت‌هایش در خصوص عشق و علاقه‌ای که به تنیس دارد، خاطرنشان کرد: من عاشق تنیس شدم. هیچ کس قبلاً در خانواده من تنیس بازی نمی‌کرد بنابراین باید بگویم که این یک انتخاب بود اما انعطاف‌پذیری باورنکردنی از سوی پدر و مادرم و همه مردم در تمام این سال‌ها دیدم. همسرم، بچه‌هایم، تیم من و همه کسانی که اینجا هستند، این جام به همان اندازه که متعلق به من است برای آنها هم هست.

این ستاره تنیس گفت: قهرمانی در مسابقات آزاد آمریکا برای من به معنای همه چیز است. رویای کودکی من رقابت در بالاترین سطح بود.

پایان پیام/