جوکوویچ مثل رئال‌مادرید/ فقط رکوردها اهمیت دارند!

مربی نواک جوکوویچ ذهنیت این تنیسور صرب را با باشگاه رئال مادرید مقایسه کرد.

به گزارش گروه ورزشی لحظه و به نقل از تایمز، نواک جوکوویچ پس از قهرمانی در اپن استرالیا، به دنبال رکوردهایی برای جاودانگی در دنیای تنیس است. او برای رقبای خود نادال و آلکاراس خط و نشان کشید و نشان داد که بار دیگر همان جوکوویچِ آماده است.

مربی نواک جوکوویچ او را رئال مادرید دنیای تنیس می داند و می گوید نواک مثل رئال مادرید عطش سیری ناپذیر برای قهرمانی دارد. مربی این تنیسور صرب پس از بیست و دومین قهرمانی گفت: قهرمان شدن در گرنداسلم‌ها بزرگترین انگیزه برای ادامه تنیس است.

حالا رافائل نادال و کارلوس آلکاراس کار سختی برای قهرمانی در رولان گاروس دارند که چهار ماه دیگر در فرانسه برگزار می شود. نادال خیلی زود از اپن استرالیا حذف و مصدوم شد و آلکاراس نیز به دلیل مصدومیت، حضور در این رقابت‌ها را از دست داد.

در حالی که آلکاراس بلافاصله پس از پیروزی جوکوویچ مقابل استفانوس سیتسیپاس به “نوله” تبریک گفت، نادال در شبکه های اجتماعی اظهار نظری نکرد.

روجر فدرر سوئیسی که از دنیای تنیس خداحافظی کرد نیز به این تنیسور صرب تبریک گفت.

مربی جوکوویچ: جوکوویچ مثل رئال مادرید تمرین می‌کند

گوران ایوانیشویچ شکی ندارد که جوکوویچ از تمام ستارگان دیگر پیشی گرفته است. این تنیسور سابق و مربی نواک جوکوویچ گفت: ۹۷ درصد بازیکنان تنیس اگر آسیب نواک جوکوویچ در این مسابقات را متحمل می شدند کناره گیری می کردند اما او اینگونه نیست. جوکوویچ مثل رئال مادرید تمرین می کند.

انتهی پیام/