جوکوویچ: همه بازیکنان برای شکست دادن من انگیزه زیادی دارند

مرد شماره یک تنیس جهان گفت که در همه جای دنیا بازیکنان برای پیروزی مقابل او انگیزه دارند.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  نواک جوکوویچ قصد ندارد زیاد روی شکست غافلگیرکننده‌اش مقابل جانیک سینر در فینال ATP تمرکز کند اما اعتقاد دارد که حریفانش همیشه انگیزه بیشتری برای شکست دادن او دارند.

نواک جوکوویچ بامداد امروز در دومین مسابقه خود در فینال تنیس حرفه‌ای مردان که در تورین در حال برگزاری است ۲ بر یک مقابل تنیسور ایتالیایی شکست خورد تا روند پیروزی‌های او متوقف شود.

مرد شماره یک جهان درباره این شکست، گفت: فقط باید به او تبریک گفت. جانیک یک مسابقه فوق‌العاده انجام داد و این چیزی است که من به او گفتم. فکر می‌کنم در مهمترین لحظات، او بهترین بازی خود را انجام داد و کاملا شایسته پیروزی بود.

وی افزود: فکر نمی‌کنم از نظر بازی‌ کارهای اشتباه انجام داده باشم. او فقط در لحظاتی که لازم بود قاطع‌تر و شجاع تر بود به همین دلیل امتیازات شگفت‌انگیزی به دست آورد و دقیقاً همان ضرباتی را که برای بازی نیاز داشت همان را بازی کرد.

مرد شماره یک جهان با بیان اینکه همه بازیکنان در تلاش هستند او را شکست دهند، عنوان کرد: طبیعی است که می‌خواهند من را شکست دهند. قبلاً چنین احساساتی را تجربه کردم که هر بازیکنی انگیزه بیشتری برای شکست دادن من در هر کجای دنیا که بازی می‌کنم، دارد.

پایان پیام/