جو گومز در لیورپول ماندگار شد

مدافع انگلیسی قرارداد خود را با تیم لیورپول تمدید کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه و به نقل از ساکرنت، باشگاه لیورپول اعلام کرد، جو گومز مدافع میانی این تیم قراردادی طولانی مدت برای ادامه حضور در آنفیلد امضا کرده است. گومز ۲۵ ساله از زمان پیوستن به لیورپول از چارلتون اتلتیک در سال ۲۰۱۵، ۱۴۲ بازی برای لیورپول انجام داده است و به آنها کمک کرد تا لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند. اما این ملی‌پوش انگلیسی با مصدومیت‌ نیز روبرو بوده است و بیشتر بازی های دو فصل قبل را به دلیل مشکل جدی زانو از دست داد.

گومز در فصل گذشته خود را پشت سر ویرجیل فن دایک، جوئل ماتیپ و ابراهیم کوناته یافت که در آن تنها ۸ بازی در لیگ انجام داد. اما این مدافع اکنون آینده خود را به لیورپول متعهد کرده و در بیانیه ای گفته است که بهترین سال های او در پیش است.

گومز به وبسایت رسمی باشگاه گفت: واضح است که این یک لحظه خاص برای من و خانواده ام است. بهترین سال ها در پیش روی من است. من چیزهای بیشتری برای یادگیری و زمان برای انجام آن دارم.

گومز همچنین از زمان حضورش در لیورپول ۱۱ بازی برای انگلیس انجام داده است، اگرچه آخرین بازی او دو سال پیش بود.

تیم کلوپ فصل گذشته قهرمان جام حذفی و جام اتحادیه شد اما در فینال لیگ قهرمانان اروپا از رئال مادرید شکست خورد و در لیگ برتر نیز نایب قهرمان شد.

انتهای پیام/