حاتمی:در لیگ یک نظارت کمتری بر روی بازی‌ها وجود دارد

مدافع تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: امیدوارم در پایان شاهین بتواند یکی از صعود کنندگان به لیگ برتر باشد و دل هواداران بوشهری را شاد کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  بابک حاتمی مدافع شاهین بوشهر پس از تساوی تیمش مقابل بادران تهران اظهار داشت : بازی خوب و با کیفیتی از دو تیم شاهد بودیم. تیم ما امروز بعد از چند هفته بازی در بوشهر بازی بیرون از خانه را انجام داد که با توجه به تغییر شرایط آب و هوا و ارتفاع از سطح دریا مشکلاتی در اوایل بازی برای بازیکنان ما پیش آمد، اما در ادامه توانستیم بازی بهتری از خود به نمایش بگذاریم. در نیمه دوم هیچ فرصتی به تیم حریف ندادیم. موقعیت خیلی خوبی خلق کردیم و می توانستیم چند گل نیزبه ثمر برسانیم. 
حاتمی ادامه داد: بدشانس بودیم و در نهایت بازی با نتیجه مساوی به پایان رسید. بالاخره یک روز، روز شما نیست. در روزی که می توانستیم به سه امتیاز برسیم به تک امتیاز بسنده کردیم. خدا را شکر می کنم یک امتیاز هم در بازی خارج از خانه ارزشمند است.
مدافع شاهین بوشهر در ادامه در خصوص تفاوت سطح کیفی لیگ دسته اول و لیگ برتر گفت: هر کدام شرایط خاص خودش را دارد. در لیگ یک نظارت کمتری بر روی بازی‌ها وجود دارد. باشگاه‌ها از نظر سخت افزاری و امکانات سطح پایین تری دارند و برعکس لیگ برتر که تمام بازی‌ها پخش زنده دارند، اینطور نیست. لیگ یک هم سختی های خاص خودش را دارد. لیگ فرسایشی است. تیم‌ها از نظر فنی بهم نزدیک هستند و فشردگی بازی‌ها بسیار زیاد است و همه تیم‌ها بدنبال پیروزی و کسب امتیاز در همه بازی‌ها هستند. امیدوارم در پایان شاهین بتواند یکی از صعود کنندگان به لیگ برتر باشد و دل هواداران بوشهری را شاد کنیم.

انتهای پیام/