حجت کریمی: ساپینتو را اعدام کنید

این نباشد که خدایی نکرده حبّ و بغضی در آرای صادره شان وجود داشته باشد چون آن وقت است که باید جواب بدهند.

به گزارش گروه ورزشی لحظه،  حجت کریمی عضو هئیت مدیره باشگاه استقلال تهران گفت: ساپینتو دیگر چه کار کند که نکرده؟ جریمه اش که می کنید، محرومش که می کنید، هولش می دهید، تخت سینه اش می زنید، لگدش که می زنید! دیگر کم مانده ساپینتو را اعدام کنید! واقعاً این چه برخوردی است که با یک مربی خارجی انجام می شود؟ او نسبت به ما و کشور ما چه فکری خواهد کرد؟ انصاف هم خوب چیزی است. کسانی که روی صندلی قضاوت نشسته اند باید خدا و پیغمبر را در نظر بگیرند. این نباشد که خدایی نکرده حبّ و بغضی در آرای صادره شان وجود داشته باشد چون آن وقت است که باید جواب بدهند.

وی افزود: در همین چند هفته اخیر بارها شاهد بی حرمتی های شدید و به کار گرفتن الفاظ رکیک کنار زمین چمن مسابقه فوتبال بودیم. طوری که فیلم و تصویر سرمربیان لیگ برتری هم در آنها مشخص بود. اما عجیب است که همه زورشان به ساپینتو می رسد و می خواهند کاسه و کوزه ها را بر سر او بشکنند! باز هم تأکید می کنم این منصفانه نیست.

کریمی در پایان گفت: این هجمه هایی که علیه سرمربی استقلال به راه افتاده تا حد زیادی مشکوک است. هر جا می رویم همه به او حمله می کنند! همه برایش گارد می گیرند! شاید اگر این اتفاق مربوط به هفته های ابتدایی بود می گفتیم دیگران حق دارند چون ساپینتو کمی زیاده روی کرده است اما امروز که استقلال ۴ بازی متوالی را برنده شده و توانسته خودش را هم امتیاز پرسپولیس پشت سر سپاهان قرار بدهد این قبیل آرای محرومیت و جریمه ابهام آمیز است.

انتهای پیام/