حدادی: برای هر مسابقه یک طرح از ایران روی لباسم دارم/ شاید سهمیه برایشان مهم نبود!

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، احسان حدادی در مورد شرایطش اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شرایط خوبی دارم. دو ماه در اردو بودم و تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم، اما هنوز به آمادگی صد درصد نرسیده‌ام. مسابقات جهانی در مهرماه برگزار می‌شود و امیدوارم تا آن زمان به آمادگی نهایی برسم. امیدوارم اتفاق خاصی رخ ندهد و سلطانی‌فر و صالحی امیری بتوانند حمایت‌های صد درصدی تا المپیک داشته باشند.

* رکورهایم رو به رشد است/ برای المپیک باید حمایت‌ها بیشتر شود

وی گفت: نتایجم نشان می‌دهد رکوردها روبه رشد است. هم ورودی المپیک، هم قهرمانی جهان و هم مرحله اول دایموند لیگ. نتایج خوبی را کسب کردم و امیدوارم بتوانم همین روند را ادامه دهم.

قهرمان آسیا در مورد این‌که آیا تاکنون وزارت ورزش حمایت صدر درصدی از شما داشته است، گفت: حمایت‌های خوبی شده اما اگر می‌خواهیم در المپیک و قهرمانی جهان نتایج خوبی بگیریم باید حمایت‌ها بیشتر شود و هیچ دغدغه‌ای نداشته باشیم و با خیال راحت تمرین کنیم.

* احتمالا دوباره به آمریکا می‌روم

حدادی در مورد مرحله بعدی اردویش گفت: ۲۰ روز دیگر مرحله دوم لیگ الماس در استکهلم سوئد برگزار می‌شود که در آنجا شرکت خواهم کرد و بعد از آن یک ماه اردوی خارج از کشور است. دوباره با مک ویلکینز تمرین خواهم کرد. احتمالا در آمریکا باشیم اما هنوز این موضوع قطعی نشده است. بعد از آن به ایران باز می‌گردیم و احتمالا به چین می‌رویم. مسابقات دایموند لیگ را هم ادامه خواهم داد. تا قهرمانی جهان این روند ادامه خواهد داشت.

* فدراسیون باید در مورد سهمیه‌ها زودتر اطلاع رسانی کند/ سهمیه من شاید مهم نبوده است

وی در خصوص این‌که چرا یک روز بعد از این‌که شما سهمیه گرفتید خبرش اعلام شد،گفت: من نباید جوابگوی این سوال باشد بلکه فدراسیون دو و میدانی باید پاسخ دهد. رکوردها از اول ماه می اعلام شده بود که هر کس از این تاریخ رکوردها را بزند می‌تواند سهمیه را بگیرد. شاید دوستان از این موضوع اطلاع نداشتند اما باید زودتر اطلاع‌رسانی شود که به عنوان مثال اگر در فلان مسابقه نماینده کشورمان رکورد مدنظر را بزند، ورودی می‌گیرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا هنوز هم فدراسیون نسبت به شما کم‌لطف است یا خیر، گفت: دوستان به من لطف دارند. این مواردی هم که مطرح شده کم لطفی نیست. شاید مهم نبوده است. ان‌شاءالله اتفاقات خوبی بیفتد.

* طراحی لباس‌ها با خودم است/ تا المپیک برای هر مسابقه یک طرح از ایران خواهم داشت

نفر سوم دایموند لیگ قطر در مورد مشکل جذب اسپانسر گفت: این مشکل وجود دارد اما با افتخار طراحی لباس‌هایم را خودم انجام می‌دهم. در قهرمانی آسیا مسجد نصیرالملک شیراز را روی لباسم طراحی کردم که خیلی طرفدار پیدا کرد. خیلی از افراد به من ایمیل زدند که چقدر این طراحی زیبا بوده است. در دایموند لیگ دوحه هم لباسم طرحی بود که روی آن یک نفر در حال دعا کردن است.

وی ادامه داد: ان‌شاءالله تا المپیک در هر مسابقه یک طراحی جدید روی پیراهنم خواهم داشت. به دنبال این هستم که حتی اگر بشود این طراحی را روی لباس کاروان ایران در المپیک داشته باشیم. شأن قهرمانان ایران بالاتر از اینهاست و باید با لباسی در المپیک شرکت کنند که همه مردم ایران نگاه کنند و لذت ببرند. ما خودمان ورزشی هستیم و در رشته خودمان طراحان بسیار خوبی در سطح دنیا داریم که کار می‌کنند.

منبع: فارس