حدادی: حضور در جام‌جهانی برای هر تیمی افتخار است

کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران با بیان اینکه تمرینات بدنسازی را سپری می‌کند، ابراز امیدواری کرد که از 2 ماه دیگر تمرینات گروهی خود را آغاز می‌کند.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛   حامد حدادی اظهار داشت: 4 ماه از عمل جراحی من گذشته و خدا را شکر موفقیت‌آمیز بوده و اکنون هم در حال سپری کردن تمرینات بدنسازی هستم. روند درمانی را در کنار بدنسازی دنبال می‌کنم و فکر می‌کنم تا 2 ماه دیگر تمرینات گروهی را نیز آغاز خواهم کرد.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران گفت: راهیابی به جام‌جهانی برای هر تیمی یک افتخار بزرگ و فرصت بسیار خوب برای رویارویی با قدرت‌های برتر بسکتبال است که این فرصت نصیب ایران شده و باید به بهترین شکل ممکن مهیای حضور در این رویداد معتبر  شویم.

وی در ادامه اهمیت تدارکات مناسب برای تیم ملی را مورد توجه قرار داد و‌ تصریح کرد: رئیس فدراسیون برای مهیا کردن بازی‌های تدارکاتی و ایجاد شرایط خوب در راستای آمادگی تیم ملی برای حضور در جام جهانی تلاش و برنامه‌ریزی خوبی دارد.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران در خصوص برگزاری تور کاپ جام‌جهانی در ایران هم گفت: انتقال کاپ جام‌جهانی در کشورهای مختلف اتفاق خوبی است که در دوره قبل هم انجام شد و در این دوره با برنامه‌ریزی بهتری در فدراسیون در حال انجام است و در این بین بار دیگر فرهنگ و تمدن غنی کشورمان به نمایش در خواهد آمد.

انتهای پیام/