حداکثر دستمزد ۳ ماه قرارداد ویلموتس را می پردازیم

فغانپور گفت: ما نهایتا مبلغی معادل دستمزد ۳ ماه قرارداد ویلموتس را می پردازیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،صفی الله فغانپور مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال گفت: معتقدم رای دادگاه عالی ورزش برای ویلموتس عادلانه نبود و او مستحق دریافت این رقم نیست. رای صادره در دادگاه عالی ورزش نقد می شود. ما حداکثر ۳ ماه از قرارداد ویلموتس را به خودش پرداخت می کنیم.

در حالی که پیش از این دادگاه CAS اعلام کرده بود رای پرونده ویلموتس تا ١٩ فروردین اعلام می شود، بر اساس آخرین مکاتبه صورت گرفته در این خصوص مهلت اعلام رای این پرونده ١٣ ماه می میلادی و ٢٣ اردیبهشت ماه سال جاری اعلام خواهد شد.

او گفت: قرارداد دستیاران اسکوچیچ را به ریال پرداخت کردیم. همه قراردادها، ریالی است. مسئولین باید به داد فدراسیون برسند تا مشکلات حل شود.

دستیاران دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال به دلیل پرداخت نشدن مطالباتشان از فدراسیون فوتبال گله مند بودند.

فغانپور گفت: متاسفانه حساب فدراسیون فوتبال کماکان بسته است. وقتی حساب مسدود باشد، نمی توانیم بازی ها یا کاری برای تیم ملی انجام دهیم. حدود ۸۰ میلیارد تومان بدهی مالیاتی داریم. تمامی این ۸۰ میلیارد تومان خسارتی است که به مالیات داده شده است. همه مسئولان باید به حل این مشکل کمک کنند.

حساب مالی فدراسیون فوتبال به دلیل بدهی ها و پرداخت مالیت در سال های گذشته بسته شده است. البته فدراسیون امیدوار است با همکاری فیفا بخشی از پول های بلوکه شده را دریافت کند.

بیشتر بخوانید :
فغانپور مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال شد
فغانپور: اساسنامه فدراسیون فوتبال بدون تصویب مجلس اعتباری ندارد
فغانپور: تمام تصمیمات قنبرزاده، دبیرکل فدراسیون فوتبال غیر قانونی است

انتهای پیام/