حذف استقلال از آسیا هنوز قطعی نشده است

به نظر می‌رسد فاصله چندانی تا حذف رسمی‌استقلال از لیگ قهرمانان باقی نمانده و این اتفاق به زودی رخ خواهد داد. در روز عصبانیت شدید هواداران و البته بازیکنان استقلال، امیرحسین قاضی نور مدعی شد کادر مدیریتی فعلی کمترین تقصیر را در مورد پرونده استراماچونی و این بحران بزرگ دارد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ امیرحسین قاضی نور گفت: بعضی از هواداران نگران بودند که چرا تلاش برای جلوگیری از این اتفاق به روز آخر کشیده شد، اما واقعیت این است که رایزنی‌های و نامه نگاری به تمامی ارگان‌ها از چند ماه قبل آغاز شد و من شاهد این موضوع بودم. این بحث ملی بود و نباید کاری به استقلال یا پرسپولیس یا هر تیم دیگری داشت.

فکر می‌کنم هر تیمی از ایران حذف شود به ضرر فوتبال ملی خواهد بود. نباید همه فکر کنند ماجرا به روز آخر کشیده شده و رایزنی انجام نشده است. اراده ای از بالاتر برای کمک به استقلال وجود نداشت. تلاش شبانه روزی وجود داشت. برخی مسئولین حالا با نگرانی مصاحبه کردند که ما هشدار داده بودیم. این هشدار چه کمکی می‌کند؟ دلخوشی هوادار این تیم است.

واکنش بازیکن به اسپانسر؟ بازیکن حق دارد ناراحت آینده باشد. آنها برای آسیایی شدن یک سال تلاش کردند. هوادار در سرما و گرما تیمش را تشویق کرده که تیمش در آسیا حاضر باشد. بچه‌های استقلال و کل مجموعه تمرکز خود را روی کسب نتیجه گذاشته اند. امروز برخی هواداران گله داشتند و ناراحت بودند. اما سلسله اتفاقاتی رقم خورد که باعث شد پرونده استراماچونی و یکی دو پرونده دیگر حل نشود. کمترین مجموعه را این تیم مدیریتی داشت و آنها همه تلاش خود را کردند که خودشان توضیح می‌دهند. هنوز داستان تمام نشده و تا ساعت ۱۲ تلاش شبانه روزی مجموعه ادامه دارد و بعدا در این رابطه توضیح داده خواهد شد.

انتهای پیام/