حذف نتیجه کامبوج به سود تیم ملی ایران شد!

با توجه به نتایج گذشته این تیم و سه تساوی برابر ایران، عراق و هنگ کنگ شانس بحرین برای صعود به عنوان تیم دوم کاهش یافته است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، کنار رفتن کره شمالی از رقابت‌های مقدماتی جام جهانی باعث می‌شود نتایج به دست آمده برابر تیم‌های آخر گروه در تعیین تیم‌های دوم بی‌اثر شود و با این حساب نتیجه برد 14 بر صفر ایران برابر کامبوج کمکی به تیم ملی نخواهد کرد اما حذف این نتیجه شانس صدرنشینی ایران را افزایش می‌دهد. ایران بعد از دیدار با هنگ کنگ مهمان بحرین خواهد بود و باید در این دیدار با برد از زمین مسابقه خارج شود تا شانس صعود به مرحله بعدی را از دست ندهد. در این بین بحرین با یک تساوی هم می تواند جایگاه بهتری از ایران در جدول داشته باشد اما با توجه به نتایج گذشته این تیم و سه تساوی برابر ایران، عراق و هنگ کنگ شانس بحرین برای صعود به عنوان تیم دوم کاهش یافته است.

بحرینی‌ها روی دو برد برابر کامبوج حساب ویژه‌ای باز کرده بودند اما کنار رفتن کره شمالی کار را برای بحرین سخت‌تر کرده و برای صعود از این گروه باید به فکر صدرنشینی باشند. صدرنشینی که فقط با برد ایران بدست می‌آید و هر نتیجه‌ای غیر از این به بحرین برای صعود کمک نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید:
بازگشت اخباری از اردوی تیم ملی برای دیدار با ماشین‌سازی
نصرتی: تیم ملی باید در هر ۴ دیدار برای پیروزی به میدان برود
۴ بازیکن الشرطه به تیم ملی عراق دعوت می‌شوند
همدانی: باید همه تمرکز ما برای صعود به جام جهانی باشد
درگیری عجیب خبرنگاران و مدیران فدراسیون به خاطر یک پرس ناهار!

انتهای پیام/