حرف‌های عجیب درویش درباره میلاد سرلک!

حرف‌های رضا در مورد سربازی میلاد سرلک در میان سایر خبرهای چند روز اخیر مغفول ماند.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه پرسپولیسی‌ها این فصل نگرلن از دست دادن میلاد سرلک بودند اما درست از روزی که او قراردادش را تمدید کرد، موضوع سرباز شدنش حسابی داغ شد.

در ابتدا تاریخ اول شهریور برای اعزام او مشخص شده بود و پرسپولیسی‌ها امیدوار به دعوت مجدد این هافبک به تیم ملی بودند تا او از معافیت ملی‌پوشان بهره ببرد. اما یکی از موضوعات مهم تعویق یک ماهه اعزام او بود که به این ترتیب مشکلی برای همراهی سرخ‌ها تا اردوی بعدی تیم ملی پیدا نکرد.

حال میثاقی که در یکی از برنامه‌هایش با طرح پرسش در این خصوص حسابی جنجال‌ساز شده بود این هفته میزبان درویش بود و توضیحات او را در این خصوص شنید. درویش گفت: مجوز یک ماهه برای سرلک را سازمان نظام وظیفه به ما داد. مجوز یک ماهه برای سرلک عجیب بود و ما اعتراض کردیم چون عضو تیم ملی بود مجوز باید تمدید می‌شد. برای دیگران شش ماهه تمدید شده بود و برای ایشان استثنائا یک ماهه. اسم میلاد در فهرست اول نبود ولی در فهرست بعدی بود. دروازه‌بانی بود که شرایطش همانند سرلک بود و گفتند حتما برای تیم ملی انتخاب می‌شود!

درویش ادامه داد: فدراسیون فوتبال لیست درخواست ویزا را برای نظام وظیفه فرستاده بود که لیست تیم ملی حساب می‌شود. ما دیدیم نامه یک ماهه آمده و به تمدید یک ماهه اعتراض کردیم چرا که برای بازیکن دیگری این طور نبود. من به مدیر ورزشی هم گفتم چطور برای ایشان ۶ ماهه تمدید شده ولی برای سرلک نه گفتند که حتما از اعضای اصلی تیم ملی هست ولی تکلیف ایشان مشخص نیست. احتمالا قبل از بازی ذوب‌آهن بوده و نامه برای ۳۰ مرداد یا یکی دو روز کمتر است.

انتهای پیام/