حسینی: می‌توانستیم به نفت مسجد سلیمان ببازیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: می‌توانستیم به نفت مسجد سلیمان ببازیم و نتیجه خوبی هم نگرفتیم.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه، سید مجتبی حسینی پس از تساوی بدون گل دیدار پیکان و نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: نتیجه خوبی برای ما نبود و حتی می‌توانستیم این مسابقه را ببازیم‌. نیمه اول خوبی نداشتیم. تیم حریف آمده بود درگیرانه و ارسال به پشت دفاع ما بازی کند. یکی دوبار توانستند روی اهمال بازیکنان ما به موقعیت برسند که خوشبختانه تبدیل به گل نشد.

 

وی افزود: در نیمه دوم با تغییر سیستم و توجیه بچه ها بازیرا در دست گرفتیم و بازی یک طرفه بود. دو سه موقعیت خوب داشتیم که کار تمام نشد. به بچه ها خسته نباشید می گویم. بازی سختی بود و لیگ دشواری داریم. دچار کمبود بازیکن هستیم. مصدومان زیادی داریم. امروز 3 گلر آوردیم اما بازهم لیست مان پر نشد. ایرادی ندارد. مطمئنم می توانیم در ادامه راه با یک کار خوب و اطمینان به جوانان نتیجه لازم را بگیریم.

 

سرمربی پیکان در مورد نتیجه گیری سینوسی این تیم، عنوان کرد: شما در مورد پیکان صحبت می کنید نه استقلال و پرسپولیس و سپاهان. نیروهای‌مان محدود است. مشکلات مان بعد از بازی با سپاهان پیش آمد. چند مصدومیت خیلی بد داشتیم که واقعا به تیم ضربه زده، با اعتماد به جوانان سعی می کنیم جای بچه ها را پر کنیم ولی 7-6 بازیکن خیلی خوب مان را در چند هفته اخیر نداشتیم.

 

حسینی در مورد اینکه صدمین بازی در لیگ برتر را تجربه کرد، گفت: هیچ حسی نداشت و من نمی دانستم! از کاربا بازیکنان لذت می برم. دوست داریم کار کنیم، به بچه ها فوتبال یاد بدهیم و به جوانان مملکت‌مان کمک کنیم. این برایم بهترین حس و از همه چیز مهم‌تر است. در هر رده و لیگی که باشد. لیگ برتر که خیلی بهتر است.

 

انتهای پیام/