حسینی: هر دو تیم دنبال برد بودند/ داور قضاوت بی‌نقصی داشت

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: در بازی امروز هر دو تیم به دنبال کسب 3 امتیاز بودند.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛  مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل پرسپولیس در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: بازی، دشوار و تاکتیکی بود. با توجه به شرایط جدول، دو تیم به دنبال پیروزی بودند و با روش خودشان می‌خواستند سه امتیاز بازی را به دست بیاورند تا جایگاه خود را در جدول بهتر کنند اما مساوی هم برای ما نتیجه بدی نیست و فکر می‌کنم فوتبال خوبی را شاهد بودیم. جا دارد به هر دو تیم تبریک بگویم. با اینکه زمین لغزنده بود اما بازی خوبی به نمایش گذاشته شد. بازیکنان توانستند یک بازی هدفمند انجام دهند و از داور بازی تشکر می‌کنم که قضاوت بی‌نقصی داشت. امیدوارم داورانی که استعداد دارند، به جایگاه‌های بالاتر برسند.

سرمربی پیکان درباره فرصت‌سوزی بازیکنان تیمش در این بازی گفت: هر دو تیم به دنبال این بودند که بازی را با پیروزی پشت سر بگذارند. هر تیمی اگر از موقعیت‌های خود استفاده می‌کرد، می‌توانست برنده بازی باشد. ما هم موقعیت‌های خوبی داشتیم اما قدرش را ندانستیم.

او درباره تقابل تیمش با سپاهان در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر خاطرنشان کرد: ما تمام تمرکز خود را روی بازی با پرسپولیس گذاشتیم. در این مدت روی سپاهان هم بررسی‌های لازم را انجام می‌دهیم. سپاهان یک قدرت سنتی در فوتبال ایران است و جایگاهش در فوتبال ایران مشخص است. امیدوارم آن بازی هم بازی خوبی باشد و نتیجه بازی را فوتبال رقم بزند و حاشیه‌ای نداشته باشد.

بیشتر بخوانید:

نتیجه و خلاصه بازی تیم های فوتبال پرسپولیس ۰ – ۰ پیکان

 

انتهای پیام/