حسینی: وجود دارم، اما مثل شما بددهن نیستم/ آقای آقایی! غیرت پرسپولیسی داشتی، اخراج نمی‌شدی

بازیکن ذوب آهن گفت: خدا را شاهد می‌گیرم کوچک‌ترین برخوردی با حامد لک نداشتم. اصلا دلیلی ندارد که بازیکن تیم دیگری را بزنم، چه رسد به حامد که از دوستان خوب من است، اما متاسفانه در آن وسط مدافع پرسپولیس به طرز عجیبی و بی‌دلیل خودش را وسط انداخت تا مثلا بگوید روی بازیکن تیمش غیرت دارد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، حسینی بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن گفت: آقای آقایی! این کارها و دعواهای بی‌دلیل نشان دادن غیرت به تماشاگران پرسپولیس نیست. شاید سال اولش در این تیم است و می‌خواهد هرطور شده با این کارها بگوید من بازیکن با غیرتی هستم، اما اگر این بازیکن غیرت داشت، اخراج نمی‌شد تا تیمش ۱۰ نفره شود.

وی افزود: اصلا فرض را بگیرید که من کار اشتباهی کردم؛ شما که می‌دانی یک کارت زرد داری و تیمت با یک گل جلو هست، چرا حرکتی انجام می‌دهی که کارت قرمز بگیری و از همان جناح تو، تیمت گل بخورد؟ البته شاید پس از چند بازی سخت در آسیا و لیگ برای پرسپولیس که برای او سنگین بود، نیاز داشت تا مقابل سپاهان که تیم سابقش است، استراحت کند و انرژی بگیرد!

حسینی گفت: در خصوص اینکه سعید آقایی عنوان کرده دلیل آغاز درگیری و عصبانیت‌اش فحاشی عبدالله حسینی بود، اظهار کرد: به خدا قسم دروغ می‌گوید. آقا سید جلال و دیگر بازیکنان پرسپولیس در آنجا بودند؛ از آنها خواهش می‌کنم بگویند من کوچک‌ترین فحاشی به بازیکن کردم یا خیر. من روی حرف آقا سید(جلال حسینی) هیچ حرفی نمی‌زنم و اگر ایشان تایید کند من حرف بدی در آن لحظه زدم، می‌پذیرم و عذرخواهی می‌کنم.

مدافع ذوب‌آهن در مورد اینکه سعید آقایی عنوان کرده اگر او وجود داشت، فحاشی‌اش را می‌پذیرفت، اذعان کرد: اولا، این چه لحن حرف زدن است؟ او واقعا نمی‌داند ده‌ها میلیون تماشاگر پرسپولیس که بین آنها نوجوانان و جوانان هستند، نگاه‌شان به نحوه حرف زدن بازیکنان این تیم است؟ دوما، من آنقدر وجود دارم کارم را گردن بگیرم، اما بدانید که مثل شما بددهن نیستم که در هر اتفاقی از کوره در بروم و جنگ کنم.

انتهای پیام/