حسینی: گل‌گهر در لیگ ایران نمونه است/ امیدوارم ۳ امتیاز به تیمی برسد که حقش است

سرمربی تیم فوتبال پیکان معتقد است تیمش دیدار دشواری برابر گل‌گهر دارد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  مجتبی حسینی امروز در نشست خبری بازی با گل‌گهر اظهار داشت: با توجه به بازی سنگینی که ما چهار روز پیش انجام دادیم و نزدیک 60 تا 70 دقیقه با یک بازیکن کمتر بازی کردیم، فشار خیلی زیادی به بچه‌های ما آمد و به همین دلیل سعی کردیم یک ریکاوری خوبی داشته باشیم.

وی افزود: اتفاقاتی در آن بازی افتاد که خیلی به ما ضربه زد و متاسفانه پنالتی مسلم ما را در آن بازی داور نگرفت. نبود VAR دارد داوری‌ها را اذیت می‌کند ولی بیشترین ضرر را ما داریم می بینیم.

سرمربی تیم پیکان ادامه داد: با توجه به 10 نفره شدن و فشاری که روی بازیکنان ما آمد و این هفته خسته بودند، سعی کردیم خودمان برای بازی مقابل تیم بسیار خوب و با کلاس گل‌گهر که هم از نظر کادر فنی و هم کادر بازیکن، مدیریت و امکانات در لیگ ایران نمونه است آماده کنیم. امیدواریم یک بازی خوب و جوانمردانه برگزار کنیم. مطمئن هستم دو تیم به دنبال ارائه یک بازی خیلی خوب هستند و امیدواریم بازی خیلی خوب از آب دربیاید و هر تیمی که حقش باشد به نتیجه مورد نظرش برسد.

حسینی با اشاره به بازیکنان غایب تیمش در دیدار فردا خاطرنشان کرد: دروازه‌بان ما در بازی قبلی اخراج شد و محروم است و مصدوم هم چند تا داشتیم، ایمان اکبری در زمین ناهموار شیراز زانویش آسیب جدی دیده و باید جراحی شود، جهانبخش هم دستش شکسته است و مصدوم است  اما خوشبختانه بقیه مصدومان ما رسیده اند.

بیشتر بخوانید:

سیدجلال حسینی: پرسپولیس را همیشه اذیت کرده و می‌کنند
سیدحسین حسینی: می خواهم کنار قهرمانی با استقلال، دوباره به تیم ملی برگردم
حسینی سومین سه رقمی تاریخ استقلال

انتهای پیام/