حسین فرکی : قوه قضائیه با خائنین در فوتبال و ورزش برخورد جدی کند

دوست داشتم فوتبال ایران و مربیگری در آن، مثل ده های ۴۰، ۵۰ و ۶۰ بود و مربیگری معلمی بود اما ناگزیر به این روزها رسیدیم. دلال ها از بازیکن و مربی تا داورها را به خود درگیر کرده اند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، حسین فرکی پیشکسوت فوتبال گفت : البته افراد سالم هم داریم اما اینها شاخه هایی از فساد هستند. همین فساد باعث می شود تا مربیان سالم و توانمند و البته پر تعدادی قدرت ورود به چرخه مربیگری را نداشته باشند. مشکل اصلی در این مبحث به مدیریت فوتبال برمی گردد. مدیران آشنا به ورزش به راحتی سرشان کلاه نمی رود اما آیا در فوتبال مان تعداد این مدیران زیاد است؟مدیری که کوچک باشد دست به انتخاب مربی کوچک می زند. ریشه این بحث که چرا فوتبال ایران جولانگاه تعدادی مربی شده که با روابط خاص تیم می گیرند را باید در نگاه مدیریتی حاکم جستجو کرد.

وی افزود : فارغ از این مباحث، نکته مهم این است که؛ نهادهای نظارتی باید به پرونده فساد در فوتبال ورود و برخورد قاطعانه ای با متخلفان داشته و آن برخورد را هم رسانه ای کنند تا درس عبرتی شود برای خیلی ها. همانگونه که با خائنین حوزه های دیگر برخورد می شود باید با خائنین ورزش که به جوانان این مملکت خیانت می کنند برخورد شود.

بیشتر بخوانید :

فرکی: حقمان مقابل استقلال برد بود/ در این فصل با 15 بازیکن بازی می کنیم

فرکی: استقلال شرایط خوبی در جدول دارد

فرکی: داور بازی با سپاهان اشتباه کمک داور را رد نکرد/آلودگی هوا روی بازیکنان تاثیرگذار است