حسین کاظمی: اول شدن در گروه مرگ کار هر تیمی نبود

استقلال در گروهی که تیم های قدرتمندی در آن قرار داشتند دست به کار بزرگی زد و توانست به عنوان تیم اول راهی مرحله بعدی این رقابت ها شود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، حسین کاظمی بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال تهران گفت: استقلال در بازی برگشت برابر الشرطه آن طور بازی کرد که می‌خواست. توپ را به میل و اراده خود در زمین به گردش درآورد. زمانی که می‌خواست حمله کرد و دفاع انجام داد. استقلال یگ گل زد که می‌توانست باز هم از روی نقطه پنالتی گلزنی کند اما دروازه‌بان الشرطه دست شیخ دیاباته را خواند. به جز این‌ها چند موقعیت خوب دیگر به دست آورد که با بدشانسی از دست داد.

وی افزود: دو پنالتی که از سوی داور برای استقلال گرفته شد درست بود و داور به درستی در سوتش دمید. حتی یک صحنه مشکوک دیگر در محوطه جریمه روی مهدی قائدی رخ داد که کارشناسان داوری باید درباره‌اش نظر بدهند. الهلال حریف بعدی استقلال در لیگ قهرمانان آسیاست، تیمی که همچون استقلال در آسیا افتخارات زیادی را به ارمغان آورده است. جدال این دو تیم جذابیت‌ها و حساسیت‌های فراوانی دارد که امیدوارم آبی‌پوشان تهرانی برنده این جدال این مهم باشند.

کاظمی گفت: خط هافبک استقلال در بازی با الشرطه عالی بود و در اداره کردن مسابقه نقش مهمی داشت. آنها به خوبی دویدند، جنگیدند، پاس دادند و موقعیت سازی کردند.

بیشتر بخوانید:
حسین کاظمی: جای یک هافبک طراح در کمربند میانی استقلال خالی است
حسین کاظمی : سعادتمند استقلال را متفاوت تر از جاهای دیگر بداند
تبریک به حسینی و برخورد بیک زاده و کاظمی با استقلالی ها در بازی…

انتهای پیام /