حسین کاظمی: جای یک هافبک طراح در کمربند میانی استقلال خالی است

    پیشکسوت استقلال گفت: خط هافبک استقلال باید نظم بهتری داشته باشد؛ جای یک هافبک طراح و خلاق که فرماندهی میانه میدان آبی‌پوشان را بر عهده داشته باشد در این تیم خالی است.

    حسین کاظمی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: در دیدار برابر پیکان استقلال مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت اما پیکان سازمان دفاعی خوبی داشت و اجازه نداد این تیم به هدف خود برسد. پیکان در این بازی به یک بازی بسته روی آورده بود و می‌خواست به تساوی برسد و تمام روزنه‌ها را بسته بود. غیبت شیخ دیاباته در روند تیمی استقلال تاثیر داشت و شاید اگر او در این بازی برای آبی‌پوشان به میدان می‌رفت شرایط فرق می‌کرد.

    وی افزود: استقلال چند موقعیت خوب در این بازی به دست آورد اما نتوانست از آنها بهره لازم را ببرد. شاید این تبدیل نشدن توپ‌ها به گل به عدم تمرکز آبی‌پوشان برگردد و مربیان باید این مشکل را برطرف کنند. خط هافبک استقلال باید نظم بهتری داشته باشد. جای یک هافبک طراح و خلاق که فرماندهی میانه میدان آبی‌پوشان را بر عهده داشته باشد در این تیم خالی است. هنوز هفته‌‎های زیادی به پایان مسابقات لیگ برتر وقت باقی مانده است و باید آبی‌پوشان در هفته‌های آینده نتایج بهتری را کسب بکنند چرا که در لیگ بیستم همه از استقلال انتظار موفقیت و قهرمانی دارند.

    انتهای پیام/