حضور جهانبخش در ترکیب اصلی فاینورد مقابل خرونینگن

یک رسانه هلندی از بازگشت بازیکن ایرانی فاینورد به ترکیب اصلی تیمش در مقابل خرونینگن خبر داد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  تیم فوتبال فاینورد روتردام که در این فصل از علیرضا جهانبخش، وینگر تیم ملی فوتبال کشورمان بهره می‌برد، فردا در چارچوب هفته هفدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر هلند (اردیویسه) در خانه خرونینگن به مصاف این تیم خواهد رفت.

جهانبخش هفته گذشته در پیروزی ۵ بر صفر فاینورد برابر فورتونا سیتارد نیمکت نشین بود و از دقیقه ۳۰ در تعویضی اجباری وارد زمین شد و گل پنجم تیمش را به ثمر رساند. او پنجشنبه شب نیز در لیگ کنفرانس اروپا برابر نماینده رژیم صهیونیستی غایب بود، اما رسانه هلندی fr ۱۲ که اخبار باشگاه فاینورد را پوشش می‌دهد از بازگشت او به ترکیب اصلی تیمش در دیدار مقابل خرونینگن خبر داد.

این رسانه هلندی نوشت: اسلات سرمربی فاینورد فردا نمی‌تواند روی کوکچو حساب کند. هافبک ترکیه‌ای در بازی مقابل فورتونا سیتارد مصدوم شد و به نظر نمی‌رسد که به موقع، بهبود پیدا کند. در نتیجه به نظر می‌رسد ینس تورنسترا در خط هافبک جای او را بگیرد و این یعنی علیرضا جهانبخش وینگر راست است.این در حالی است که کاربران سایت با درج پیام‌هایی خواستار نیمکت نشینی جهانبخش در این دیدار هستند.

سایت voetbal4u نیز مدعی شد اسلات دیگر جهانبخش را به عنوان بازیکن اصلی نمی بیند و به نظر می رسد نقش جهانبخش به وضعیت اورکون کوکچو بستگی دارد. جهانبخش فصل را به عنوان یک بازیکن ثابت شروع کرد، اما در نیم فصل اول، اسلات چندین بار تصمیم گرفت از ینس تورنسترا به عنوان وینگر راست کاذب استفاده کند. به این ترتیب فردریک اورسنس می‌تواند در خط هافبک قرار می گیرد. 

بیشتر بخوانید :
جهانبخش به ترکیب بر می گردد؟
کارشناس فوتبال هلند: گلزنی قطعا به جهانبخش اعتماد به نفس خواهد داد

انتهای پیام/